Statsamtet + politisag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

982 visninger
11 svar
0 synes godt om
25. juli 2011

Anonym trådstarter

Skrev for et par uger siden, at min eks mand, som os er far til min ældste datter, at han havde skrevet til statsforvaltningen for at få fastlagt et samvær med vores datter, samtidig med at jeg kører en politi sag mod ham, da der jo var mistanke om at han havde seksuelt krænket hende.. og fastsætter de samværet kan jeg blive nød til at aflevere hos ham hver anden weekend.. men men men.. nu er der lidt fremskridt i sagen for de ringede til mig idag fra Albertslund politi, og de ville gerne komme og besøge mig og min datter idag, så hende børnepsykologen kunne komme så Min datter vil blive tryg ved hende, også skulle de i løbet af denne uge afhøre og video filme min datter, så nu håber jeg at der snart kommer mere ud af denne sag, så vi kan få det afgjort, men er helt sikker på at politiet kan afgøre hvad der er rigtig efter hvad min datter siger, og jeg siger og hendes far siger.. nu vil jeg bare godt til bunds i denne sag, så det bliver afgjort hvad der er sket..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2011

muzen

ej hvor lækkret at der kommer skred i sagen. hold os endelig opdateret

Anmeld

25. juli 2011

Anonym trådstarter

muzen skriver:

ej hvor lækkret at der kommer skred i sagen. hold os endelig opdateret

Det skal jeg nok, det er os lidt af personlige årsager jeg skriver anonym, men skal nok afsløre hvem jeg er når hele sagen er afgjort..

Anmeld

25. juli 2011

Ansemusen

Åh hvor må det være skrækkeligt for dig at skulle kæmpe med det!

Jeg håber inderligt ikke at din datter er blevet seksuelt krænket af sin far, og i så fald, at hun skal se ham!

Må jeg spørge hvad der ligger til grund for mistanken?

Jeg håber det bedste for din datter

Stay strong!

Anmeld

25. juli 2011

JustAnotherName

Anonym skriver:

Skrev for et par uger siden, at min eks mand, som os er far til min ældste datter, at han havde skrevet til statsforvaltningen for at få fastlagt et samvær med vores datter, samtidig med at jeg kører en politi sag mod ham, da der jo var mistanke om at han havde seksuelt krænket hende.. og fastsætter de samværet kan jeg blive nød til at aflevere hos ham hver anden weekend.. men men men.. nu er der lidt fremskridt i sagen for de ringede til mig idag fra Albertslund politi, og de ville gerne komme og besøge mig og min datter idag, så hende børnepsykologen kunne komme så Min datter vil blive tryg ved hende, også skulle de i løbet af denne uge afhøre og video filme min datter, så nu håber jeg at der snart kommer mere ud af denne sag, så vi kan få det afgjort, men er helt sikker på at politiet kan afgøre hvad der er rigtig efter hvad min datter siger, og jeg siger og hendes far siger.. nu vil jeg bare godt til bunds i denne sag, så det bliver afgjort hvad der er sket..

Åjh, jeg håber at I snart kan få svar og konkrete endelige afgørelser, så der kan komme ro på tingene igen. De bedste ønsker herfra til dig og din datter

Anmeld

25. juli 2011

Anonym trådstarter

Ansemusen skriver:

Åh hvor må det være skrækkeligt for dig at skulle kæmpe med det!

Jeg håber inderligt ikke at din datter er blevet seksuelt krænket af sin far, og i så fald, at hun skal se ham!

Må jeg spørge hvad der ligger til grund for mistanken?

Jeg håber det bedste for din datter

Stay strong!

ja det må du da.. Det startede sådan set med at når min datter havde været på weekend hos sin far så begyndte hun at tisse i sengen igen, og i tøjet i dagtimerne og i børnehaven, og hun var ikke til at styre hun råbte, sparkede og slo både mig og min kæreste, det tog flere dage at få hende "rettet op" igen til normal.. Også begyndte hun at sige at hendes far tog hans finger op i hendes tissekone og at det gjorde ondt, det blev hun ved at sige vedvarende i over en uge tror jeg det var, og når han så ville ringe og sige godnat begyndte hun at skrige og græde så deri ligger min mistanke, så jeg har simpelthen holdt hende hjemme nu fra hendes far, og vil så høre politiet om jeg har ret til at nægte ham samvær hvis statsforvaltningen fastlægger samvær på brev, imens der kører politi sag, det håber jeg lidt  for jeg ved ikke hvad han har gjort og hvad han ikke har gjort, men hun fortjener det bedste og jeg holder hende fra hendes far så længe sagen kører for vil hendes det bedste..

Anmeld

25. juli 2011

Ansemusen

Anonym skriver:

ja det må du da.. Det startede sådan set med at når min datter havde været på weekend hos sin far så begyndte hun at tisse i sengen igen, og i tøjet i dagtimerne og i børnehaven, og hun var ikke til at styre hun råbte, sparkede og slo både mig og min kæreste, det tog flere dage at få hende "rettet op" igen til normal.. Også begyndte hun at sige at hendes far tog hans finger op i hendes tissekone og at det gjorde ondt, det blev hun ved at sige vedvarende i over en uge tror jeg det var, og når han så ville ringe og sige godnat begyndte hun at skrige og græde så deri ligger min mistanke, så jeg har simpelthen holdt hende hjemme nu fra hendes far, og vil så høre politiet om jeg har ret til at nægte ham samvær hvis statsforvaltningen fastlægger samvær på brev, imens der kører politi sag, det håber jeg lidt  for jeg ved ikke hvad han har gjort og hvad han ikke har gjort, men hun fortjener det bedste og jeg holder hende fra hendes far så længe sagen kører for vil hendes det bedste..

Gud det lyder jo forfærdeligt  Stakkels dig og stakkels stakkels din datter!!! Hvor gammel er hun og hvor gammel var hun, da hun sagde disse ting og reagerede sådan?

Jeg tror jo ikke at børn bare sådan uden videre siger sådan nogle ting! Så hvor er det bare godt, at du tager hende alvorligt og kæmper hendes sag! Hvis han har gjort det, skal hun ikke tilbage til sin far, hvis du spørger mig, om så du skal holde hende tilbage og få bøder for det!

Jeg håber det bedste for jer

Anmeld

25. juli 2011

Pige2009

Anonym skriver:

Håber på det bedste for jer

Anmeld

25. juli 2011

Chamomile

Jeg håber på det bedste, hvor er det dog forfærdeligt  

Anmeld

25. juli 2011

Mettefpigen

Ajj hvor er det dog forfærdeligt!!!...  Tror heller ikk på at børn bare råber sådan noget op uden grund, men håber da virkelig ikk det er sket... Håber i snart kommer igennem det og finder ud af hvad der er sket!.. For hun skal da overhovedet ikk se den mand hvis han gør sådan nogle ting!...

Mange tanker og  herfra!...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.