Glædelig jul, søde piger...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

296 visninger
2 svar
0 synes godt om
24. december 2008

Astrid P

Lige en hurtig besked fra mig til jer alle.
Jeg har ikke rigtig været på siden mandag morgen, og kommer det nok heller ikke ligeforeløbigt igen. Vi sidder hos min bedstemor på skift lige nu, og mandag eftermiddag/aften og hele tirsdag blev brugt på Silkeborg sygehus. Igår aftes kunne jeg ikke undvære Smilla længere, så da tog jeg hjem til hende og var i nat. I dag kørte jeg så til Silkeborg igen, men denne gang MED Smilla og Anders. Nu er vi taget hjem til Anders' forældre i sønderjylland hvor vi skal holde juleaften. Mine forældre bliver på sygehuset i aften og i nat, og kommer hjem i morgen. Det var meningen at de skulle have været i Holland i julen, men i stedet er familien fra Holland kommet til DK, og så holder vi forsinket juleaften med dem i morgen, hvor min onkel og hans familie så er hos Bedstemor. Pyha, laaaang smøre...
Det blev altså en noget anderledes jul end vi alle havde forventet, men det går nok. Hovedsagen er at vi faktisk hygger os på det lille sygehusværelse, og vi får snakket en hel masse. Og julen kommer jo formentlig igen næste år, det gør min bedstemor ikke!

Jeg håber I alle hygger jer med familien og at I nyder de dejlige juledage.
Mange kærlige hilsner fra Astrid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. december 2008

ivfmarie

Glædelig jul, kæreste Astrid! Det er jo det julen handler om: At være sammen med sine nære og kære ...

God bedring til din bedstemor. Og glædelig jul til dig!

Knus Marie

Anmeld

25. december 2008

ka li ja

ja glædelig jul søde aztrid
dejligt i hygger jer på sygehuset, for det er da som regel ikke det mest hyggelige sted.... men ja der får man rigtig tid til at hygge. jeg håber ikke for bedste at hun har ondt.
håber i havde en god aften i går trods alt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.