Måske de små hints til manden endelig giver resultat!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

719 visninger
3 svar
0 synes godt om
25. juli 2011

Anonym trådstarter

Så vender jeg tilbage efter længere tid, hvor jeg ikke har været så aktiv herinde. Har de sidste par år været mere end klar til at stifte familie, kæresten har bare ikke været klar som jeg. Dette på trods af, at han er et par år ældre end jeg. Vi har begge gode stabile indkomster, men det er som om der hele tiden har været noget han lige skulle have på plads inden vi kunne gå i gang. Nu kan jeg mærke på ham, at han snart er ved at løbe tør for undskyldninger. Vores venner er alle enten i gang med at få børn eller har allerede fået det. Han begynder vist at føle sig lidt udenfor.  Han elsker børn og børn elsker ham. Det er som om de tiltrækkes af ham på et eller andet plan... det er skønt. Er helt sikker på, at han vil blive en fantastisk far.

Vi skal flytte her om 4-5 mdr. og for at en graviditet ikke lige skal falde sammen med dette, så har vi snakket om at gå i gang når jeg er færdig med de 3 pakker p-piller jeg har liggende. Dvs. om 2 1/2 mdr. Hvis vi så er heldige at vi bliver hurtigt gravide, så skal vi ikke til scanninger osv. før efter vi er flyttet. Min kæreste vil rigtig gerne være med til alle forberedelserne. Men jeg siger jer, jeg havde næsten ikke turde tro på, at denne dag skulle komme. Hvor vi kunne sætte os ned og seriøst snakke om, hvornår vi skulle starte. Han har bare slet ikke været klar. Hvor er det bare fantastisk og hvor er jeg bare glad, for nu er det indenfor en overskuelig fremtid at vi kan starte PB!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2011

IngenKoPåIsen

Det lyder rigtig dejligt- bliver helt glad på dine vejne

Mon ikke også han sætter pris på at have så tålmodig en kæreste som dig- der lader ham blive klar i sit eget tempo

Held og lykke med det hele.. Håber selvfølgelig der snart er en bebs på vej til jer

Anmeld

25. juli 2011

mamiolvi

Anonym skriver:

Så vender jeg tilbage efter længere tid, hvor jeg ikke har været så aktiv herinde. Har de sidste par år været mere end klar til at stifte familie, kæresten har bare ikke været klar som jeg. Dette på trods af, at han er et par år ældre end jeg. Vi har begge gode stabile indkomster, men det er som om der hele tiden har været noget han lige skulle have på plads inden vi kunne gå i gang. Nu kan jeg mærke på ham, at han snart er ved at løbe tør for undskyldninger. Vores venner er alle enten i gang med at få børn eller har allerede fået det. Han begynder vist at føle sig lidt udenfor.  Han elsker børn og børn elsker ham. Det er som om de tiltrækkes af ham på et eller andet plan... det er skønt. Er helt sikker på, at han vil blive en fantastisk far.

Vi skal flytte her om 4-5 mdr. og for at en graviditet ikke lige skal falde sammen med dette, så har vi snakket om at gå i gang når jeg er færdig med de 3 pakker p-piller jeg har liggende. Dvs. om 2 1/2 mdr. Hvis vi så er heldige at vi bliver hurtigt gravide, så skal vi ikke til scanninger osv. før efter vi er flyttet. Min kæreste vil rigtig gerne være med til alle forberedelserne. Men jeg siger jer, jeg havde næsten ikke turde tro på, at denne dag skulle komme. Hvor vi kunne sætte os ned og seriøst snakke om, hvornår vi skulle starte. Han har bare slet ikke været klar. Hvor er det bare fantastisk og hvor er jeg bare glad, for nu er det indenfor en overskuelig fremtid at vi kan starte PB!

Hvor er det bare skønt ... hvis jeg var jer ville jeg beskytte mig med andet de næste mdr og smide de piller langt væk... min veninde som gik igang med projekt baby sidste år i sept har først fået normale mens nu efter ppille stop...

Anmeld

25. juli 2011

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar! Det er bare så dejligt med dette forum, hvor man kan dele glæder og sorger. Vil ikke sige noget til nogle af vores venner før vi rent faktisk står med en positiv test i hånden  Jeg har haft en p-pillefri periode for 1/2 år siden. Jeg fik med det samme en normal cyklus, så håber ikke det bliver noget problem.

Jeg prøver også ikke at lægge for meget planlægning i det når p-pillerne lægges på hylden. Tror jeg vil forsøge at fokusere lidt på andre ting også og ikke tage ægløsningstests osv. i starten. Ser om det ikke kommer af sig selv.

Synes også selv, at jeg har været en rigtig tålmodig kæreste... og se nu hvad jeg har fået ud af det. En kæreste som også glæder sig og vil være en engageret far  Det var ventetiden værd!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.