Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Stort tillykke ... når man når under de 3 ciffer, det er altså noget specielt, jeg kan godt huske hvor glad jeg blev ... En fantastisk følelse
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Stort tillykke med det flotte vægttab - godt gået
Keep on going
mullesmith2 skriver: Nu er det dag 34 i mit nye liv som sund og ikke overspiser Og det går bare så godt. Jeg er nu gået fra 107kg til 99,8kg idag og det er bare den bedste følelse nogensinde at komme under 100kg. Det har jeg ikke været siden 2008. Ville bare lige dele min glæde med jer jubiiiiiii God dag.
Nu er det dag 34 i mit nye liv som sund og ikke overspiser Og det går bare så godt. Jeg er nu gået fra 107kg til 99,8kg idag og det er bare den bedste følelse nogensinde at komme under 100kg. Det har jeg ikke været siden 2008. Ville bare lige dele min glæde med jer jubiiiiiii God dag.
Hvor er det bare flot! Stort tillykke!
Tak allesammen er bare så happy happy happy Har lige bestilt tøj fra hogm i str. 44 og lidt i 46. Det er vildt nok at man pludselig kan gå et par størrelser ned i tøj Kan godt ske str.44 strammer lidt men så er mit nye mål at kunne klemme mig ned i det
Flot klaret
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128