Det gar bare kanon det her...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2011

SjeBets

Stort tillykke ... når man når under de 3 ciffer, det er altså noget specielt, jeg kan godt huske hvor glad jeg blev ... En fantastisk følelse 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2011

bullerbassen

Stort tillykke med det flotte vægttab - godt gået

Keep on going

Anmeld

25. juli 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

mullesmith2 skriver:

Nu er det dag 34 i mit nye liv som sund og ikke overspiser  Og det går bare så godt. Jeg er nu gået fra 107kg til 99,8kg idag og det er bare den bedste følelse nogensinde at komme under 100kg. Det har jeg ikke været siden 2008. Ville bare lige dele min glæde med jer jubiiiiiii  God dag.

Hvor er det bare flot! Stort tillykke! 

Anmeld

26. juli 2011

mullesmith2

Tak allesammen  er bare så happy happy happy  Har lige bestilt tøj fra hogm i str. 44 og lidt i 46. Det er vildt nok at man pludselig kan gå et par størrelser ned i tøj  Kan godt ske str.44 strammer lidt men så er mit nye mål at kunne klemme mig ned i det

Anmeld

26. juli 2011

Muffin_girl

mullesmith2 skriver:

Nu er det dag 34 i mit nye liv som sund og ikke overspiser  Og det går bare så godt. Jeg er nu gået fra 107kg til 99,8kg idag og det er bare den bedste følelse nogensinde at komme under 100kg. Det har jeg ikke været siden 2008. Ville bare lige dele min glæde med jer jubiiiiiii  God dag.

Flot klaret 

Anmeld

26. juli 2011

Koen.

mullesmith2 skriver:

Hvor er det bare alt for sejt gået

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.