Det gar bare kanon det her...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.163 visninger
15 svar
0 synes godt om
25. juli 2011

mullesmith2

Nu er det dag 34 i mit nye liv som sund og ikke overspiser  Og det går bare så godt. Jeg er nu gået fra 107kg til 99,8kg idag og det er bare den bedste følelse nogensinde at komme under 100kg. Det har jeg ikke været siden 2008. Ville bare lige dele min glæde med jer jubiiiiiii  God dag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2011

Ryberg

hvor er det flot! Rigtig stort tillykke med det!!!

Det er bare så stor en dag at komme under de 100 ...

Anmeld

25. juli 2011

Mira0911

mullesmith2 skriver:

Nu er det dag 34 i mit nye liv som sund og ikke overspiser  Og det går bare så godt. Jeg er nu gået fra 107kg til 99,8kg idag og det er bare den bedste følelse nogensinde at komme under 100kg. Det har jeg ikke været siden 2008. Ville bare lige dele min glæde med jer jubiiiiiii  God dag.

Hvor er det bare super flot.... 

Anmeld

25. juli 2011

Majbriteriksen

mullesmith2 skriver:

Super sejt. Er der udelukkende med kosten du taber dig, eller har du motion ind over også?

Jeg er kun på 8 dagen af min nye livsstil, men vægten siger -2,6 kg så det er ok.

Anmeld

25. juli 2011

Laura25

mullesmith2 skriver:

Super godt gået!

Anmeld

25. juli 2011

Orkide86

Det er bare super flot Louise

Anmeld

25. juli 2011

StineW

mullesmith2 skriver:

Tillykke, det er super flot gået.

Knus Stine

Anmeld

25. juli 2011

Københavnermor

Rigtig mange gange tillykke! Det er virkelig et imponerende vægttab! Sejt gået! 

Anmeld

25. juli 2011

mullesmith2

Majbriteriksen skriver:

Super sejt. Er der udelukkende med kosten du taber dig, eller har du motion ind over også?

Jeg er kun på 8 dagen af min nye livsstil, men vægten siger -2,6 kg så det er ok.

Det er godt nok udelukkende med kosten jeg har tabt mig

Anmeld

25. juli 2011

mullesmith2

Tak alle sammen  er også bare super lykkelig over at det kan lade sig gøre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.