så er det tid til afsløring :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2011

Gaia

Stort tillykke  Det er da rigtig dejligt.. Må jeg spørge bare af nysgerrighed, om du ikke havde på fornemmelsen at du var gravid siden du opdagede det ret sent?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2011

Lucas og Mathilde <3

KaMa skriver:

Tillykke - hvor vildt at du opdager det så sent. Specielt, når du har været gravid før...

Siger lige noget, som nok kan gøre dig lidt nervøs: Hvis du ikke er scannet endnu, så kan det altså godt være fordi, at det er tvillinger, og du så ikke er så langt henne. Min læge mærkede indvending, da jeg var ca. 10 uger henne med mine tvillinger og sagde, at havde hun ikke vidst, at der var to, så havde hun troet, at jeg var længere henne..

Glæder mig til at høre om din scanning.

åh, det må du slet ikke sige (:.
hihi - ved jeg er der omrking, faren har jeg nemlig ikke været sammen med siden marts :').

Anmeld

27. juli 2011

Lucas og Mathilde <3

Gaia skriver:

Stort tillykke  Det er da rigtig dejligt.. Må jeg spørge bare af nysgerrighed, om du ikke havde på fornemmelsen at du var gravid siden du opdagede det ret sent?? 

har intet vidst, har bare haft det lidt på fornemmelsen de sidste uger fordi jeg kom i tanke om jeg ikke havde haft mens s;
__ ' ellers har jeg intet vidst, har været rigtig mange ting siden mig og børnenes far gik fra hinanden i marts s; så det har slet ikke faldt mig ind at det kunne være det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.