Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Loa skriver: Stort tillykke Din pige er da ikke så gammel er hun? Bliver da dejligt med dem så tæt på hinanden
Stort tillykke Din pige er da ikke så gammel er hun? Bliver da dejligt med dem så tæt på hinanden
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lucas og Mathilde <3 skriver: hun er et år og ti dage
hun er et år og ti dage
signe. skriver: Nu kan jeg se på postnummeret at jeg oprindeligt kommer derfra hvor du bor Kender vi hinanden? eller har du en ældre søster/bror jeg kunne tænkes at kende? og tillykke med graviditeten
Nu kan jeg se på postnummeret at jeg oprindeligt kommer derfra hvor du bor Kender vi hinanden? eller har du en ældre søster/bror jeg kunne tænkes at kende? og tillykke med graviditeten
Loa skriver: Virkelig? Hold da op tiden går stærkt
Virkelig? Hold da op tiden går stærkt
Stort tillykke...
Tillykke
Lucas og Mathilde <3 skriver: - jeg er gravid igen
- jeg er gravid igen
tillykke igen søde :-D.
det er bare super flot!
Lucas og Mathilde <3 skriver: tusind tak d:.fra pandrup eller? har ingen ældre søskende, men har et par kusiner og fættre der er et par år ældre end mig?
tusind tak d:.fra pandrup eller? har ingen ældre søskende, men har et par kusiner og fættre der er et par år ældre end mig?
Jeps jeg er nemlig fra Pandrup.. Har dog boet her i Farsø i 5 år, men man kender vel sine rødder Okay, det kunne jo godt tænkes at jeg måske vidste hvem de var Du kan evt sende en privat besked så vi ikke kommer med en masse navne herude
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128