7000 kalorier om dagen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2011

Stumpen

piadas skriver:

Tror du ikke, det er kilojoule? Det synes jeg lyder mere realistisk...en kalorie svarer ca til 4 kilojoule...

Men ellers - wow, det lyder ret urealistisk!

Måske.. Tror faktisk jeg optog det, så kan lige tjekke det på et tidspunkt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2011

eElak

Stumpen skriver:

Måske.. Tror faktisk jeg optog det, så kan lige tjekke det på et tidspunkt..

Har du tjekket det? :-)

Jeg tænkte over det - og jeg tror faktisk godt at det kan passe... De præsterer jo SINDSYGE vægttab - sad selv og måbede over det den anden dag... 3-6 kg på en uge!?!?!?! Det er jo vildt.. 

Jeg er jo selv ved at tabe mig - i øjeblikket er det på 1,5 kg om ugen i gennemsnit. Jeg har - ligesom deltagerne i det program - rigeligt at tage af pt. 

Jeg lever af ca 1000 KCAL om dagen.. Nogle gange mere, sjældent lidt mindre. Derudover træner jeg nogle gange om ugen. 

Nedenunder har jeg sat ind motionen som jeg dyrkede i mandags. Der er tale om at hente og bringe knægten til dagpleje på cyklen samt cykle til træningscentret og hjem (ca 70 min i alt), halv times kredsløbstræning og 1 times Thai Bo på hold. 

Når man tænker på hvor store de er, og de derved forbrænder mere ved aktivitet. Samtidig med at de er på stort set hele dagen.. Så lyder det ikke helt urealistisk.. For min aktivitet i mandags blev alligevel til lidt over 2000 KCAL - og det var lidt over 2,5 times fysisk aktivitet der var tale om :-)

Motion 2121 kcal
11 min Cykling, ca. 20 km/t  140 kcal
15 min Cykling, ca. 20 km/t  191 kcal
11 min Gang, hurtig  70 kcal
4 min Løb, 10 km/t  66 kcal
15 min Skimaskine (crosstrainer)  226 kcal
5 min Styrketræning/vægtløftning, let  24 kcal
55 min Kampsport (karate, kickbox, tae kwan do, judo)  872 kcal
20 min Cykling, ca. 20 km/t  254 kcal

Anmeld

3. august 2011

Stumpen

KaLee skriver:

Har du tjekket det? :-)

Jeg tænkte over det - og jeg tror faktisk godt at det kan passe... De præsterer jo SINDSYGE vægttab - sad selv og måbede over det den anden dag... 3-6 kg på en uge!?!?!?! Det er jo vildt.. 

Jeg er jo selv ved at tabe mig - i øjeblikket er det på 1,5 kg om ugen i gennemsnit. Jeg har - ligesom deltagerne i det program - rigeligt at tage af pt. 

Jeg lever af ca 1000 KCAL om dagen.. Nogle gange mere, sjældent lidt mindre. Derudover træner jeg nogle gange om ugen. 

Nedenunder har jeg sat ind motionen som jeg dyrkede i mandags. Der er tale om at hente og bringe knægten til dagpleje på cyklen samt cykle til træningscentret og hjem (ca 70 min i alt), halv times kredsløbstræning og 1 times Thai Bo på hold. 

Når man tænker på hvor store de er, og de derved forbrænder mere ved aktivitet. Samtidig med at de er på stort set hele dagen.. Så lyder det ikke helt urealistisk.. For min aktivitet i mandags blev alligevel til lidt over 2000 KCAL - og det var lidt over 2,5 times fysisk aktivitet der var tale om :-)

Motion 2121 kcal
15 min Cykling, ca. 20 km/t  191 kcal
11 min Gang, hurtig  70 kcal
4 min Løb, 10 km/t  66 kcal
15 min Skimaskine (crosstrainer)  226 kcal
5 min Styrketræning/vægtløftning, let  24 kcal
55 min Kampsport (karate, kickbox, tae kwan do, judo)  872 kcal
20 min Cykling, ca. 20 km/t  254 kcal

Nej kom desværre fra det igen og har slettet afsnittet..

Men jo jeg tror også godt det kan passe, når man tænker på at de dyrker motion i 6-8 timer dagligt!!

Det er ellers skide godt gået af dig 

Synes faktisk det var godt i søndags, hvor hende Joelle viste svaghed, det er ikke ofte man ser det..

Anmeld

3. august 2011

eElak

Stumpen skriver:

Nej kom desværre fra det igen og har slettet afsnittet..

Men jo jeg tror også godt det kan passe, når man tænker på at de dyrker motion i 6-8 timer dagligt!!

Det er ellers skide godt gået af dig 

Synes faktisk det var godt i søndags, hvor hende Joelle viste svaghed, det er ikke ofte man ser det..

He he.. 

Jeg så også det afsnit... 

Jeg synes nu at hun bare skulle være røget hjem - så ham pensionisten kunne blive.. DET er sejt at ham og konen går i gang i så sen en alder...

Men nogle gange så virker det som om at deltagerne KUN skal være nikkedukker for trænerne.. og at trænerne glemmer at de er individuelle mennesker..  

Anmeld

3. august 2011

Stumpen

KaLee skriver:

He he.. 

Jeg så også det afsnit... 

Jeg synes nu at hun bare skulle være røget hjem - så ham pensionisten kunne blive.. DET er sejt at ham og konen går i gang i så sen en alder...

Men nogle gange så virker det som om at deltagerne KUN skal være nikkedukker for trænerne.. og at trænerne glemmer at de er individuelle mennesker..  

ja hun burde være røget hjem, men samtidig synes jeg også hun viste hvad det vil sige som overvægtig at kæmpe.. De kan godt nogen gange virker som maskiner de her tabere... Men ja det var synd han røg hjem, men samtidig så man da at de i den grad har lært noget... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.