Stumpen skriver:
Måske.. Tror faktisk jeg optog det, så kan lige tjekke det på et tidspunkt..
Har du tjekket det? :-)
Jeg tænkte over det - og jeg tror faktisk godt at det kan passe... De præsterer jo SINDSYGE vægttab - sad selv og måbede over det den anden dag... 3-6 kg på en uge!?!?!?! Det er jo vildt..
Jeg er jo selv ved at tabe mig - i øjeblikket er det på 1,5 kg om ugen i gennemsnit. Jeg har - ligesom deltagerne i det program - rigeligt at tage af pt.
Jeg lever af ca 1000 KCAL om dagen.. Nogle gange mere, sjældent lidt mindre. Derudover træner jeg nogle gange om ugen.
Nedenunder har jeg sat ind motionen som jeg dyrkede i mandags. Der er tale om at hente og bringe knægten til dagpleje på cyklen samt cykle til træningscentret og hjem (ca 70 min i alt), halv times kredsløbstræning og 1 times Thai Bo på hold.
Når man tænker på hvor store de er, og de derved forbrænder mere ved aktivitet. Samtidig med at de er på stort set hele dagen.. Så lyder det ikke helt urealistisk.. For min aktivitet i mandags blev alligevel til lidt over 2000 KCAL - og det var lidt over 2,5 times fysisk aktivitet der var tale om :-)
Anmeld