7000 kalorier om dagen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.117 visninger
14 svar
0 synes godt om
25. juli 2011

Stumpen

Sad og så thebiggestloser, hvor en af deltagerne sagde at hendes mål var at forbrænde 7000 kalorier om dagen. Jamen jøsses, hvad skal man dig spise for at kroppen kan klare det uger i streg?

måske et dumt spørgsmål

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2011

Lunae

Stumpen skriver:

Sad og så thebiggestloser, hvor en af deltagerne sagde at hendes mål var at forbrænde 7000 kalorier om dagen. Jamen jøsses, hvad skal man dig spise for at kroppen kan klare det uger i streg?

måske et dumt spørgsmål

Det virker temmelig urealistisk i min verden, men selvfølgelig, hvis de træner 6-8 timer om dagen, så kommer de nok derop af jamen de spiser vel bare en masse grøntsager og proteiner! Jeg ved det skisme ikke

Anmeld

25. juli 2011

malliebooh

vil også sige at det lyder viiiiiiildt urealistisk! Så skal de jo også æde helt vildt for at det passer sammen?? 

Anmeld

25. juli 2011

Troldepussen

Hvad angår biggest looser er der jo ingen ting der for os "almindelige" vægttabere, der er realistisk... De træner jo for det første noget i omegnen af 6-8 timer dagligt... Men de taber sig jo også op til 5 kg om ugen nogen af dem

Anmeld

25. juli 2011

Stumpen

Troldepussen skriver:

Hvad angår biggest looser er der jo ingen ting der for os "almindelige" vægttabere, der er realistisk... De træner jo for det første noget i omegnen af 6-8 timer dagligt... Men de taber sig jo også op til 5 kg om ugen nogen af dem

Kunne også godt forestille mig at mange falder i igen når de kommer hjem, idet det jo lever i en bobbel i biggestloser-verdenen...

Anmeld

25. juli 2011

Troldepussen

Stumpen skriver:

Kunne også godt forestille mig at mange falder i igen når de kommer hjem, idet det jo lever i en bobbel i biggestloser-verdenen...

Jo der er vist en nogen af dem der tager på igen.... Da de glemmer at hjernen også skal indstilles....

Anmeld

25. juli 2011

eElak

Stumpen skriver:

måske et dumt spørgsmål

wooooow!!! 

Så kan jeg bedre forstå at de taber sig så sindsygt meget om dagen..

Når jeg cykler rundt og har været til træning, så har jeg måske forbrændt 1500-2000 KCAL....

Anmeld

25. juli 2011

Stumpen

KaLee skriver:

wooooow!!! 

Så kan jeg bedre forstå at de taber sig så sindsygt meget om dagen..

Når jeg cykler rundt og har været til træning, så har jeg måske forbrændt 1500-2000 KCAL....

Det er da ellers heller ikke så lidt da... 

Jeg forstår bare ikke deres kroppe kan holde til det i længden -at de kan fortsætte den ekstreme træning dag efter dag i 16 uger...

Anmeld

25. juli 2011

piadas

Tror du ikke, det er kilojoule? Det synes jeg lyder mere realistisk...en kalorie svarer ca til 4 kilojoule...

Men ellers - wow, det lyder ret urealistisk!

Anmeld

25. juli 2011

eElak

piadas skriver:

Tror du ikke, det er kilojoule? Det synes jeg lyder mere realistisk...en kalorie svarer ca til 4 kilojoule...

Men ellers - wow, det lyder ret urealistisk!

God pointe... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.