puha, nu er jeg jo lidt afhængig af det program der
grunden til at de to KUN bytter madvaner i de 5 dage er ganske simpelt at intet meneske bør tabe sig, eller tage på, på den måde. det er ganske enkelt ikke sundt for kroppen med så lidt brændstof..
når de er færdige med de 5 dage, så får de en kostplan, der sørger for at den overvægtige og den undervægtige spiser seks gange dagligt.. begge får kun sund mad.. men samtidig får de begge (hvis det ikke er overdrevet for den undervægtige) bud på at begynde at motionere.. som overvægtig burde man efter hvad jeg har hørt træne to timer 5 gange om ugern. og ellers spise sundt og varieret for at holde forbrændingen oppe. pogrammet handler netop ikke om hverken at tabe sig eller tage på, men at opnå en sundere livsstil, og en sundere krop.. der skal mere til end blot et par +/- på kcal. til at få det til at lykkes.
mit råd, som jeg selv brugte til at tabe 30 kg på kun et år. spis sundt og varieret, og motioner når det er muligt.. jo oftere man gør det, jo bedre får man det med sig selv og det at motionere . til sidst er det ikke længere en sur pligt

Anmeld