Fenja09 skriver:
Jeg synes faktisk ikke at der er sket særlig meget til nogen af besøgene indtil videre og jeg skal til det 4. i næste uge. Der skal vi så snakke lidt om fødslen, men ved ikke hvor meget det bliver. Jeg spurgte til det med fødsel sidste gang, men der sagde JM at det tager vi i uge 35 og så var min første tanke " ja, så må vi da ikke håbe jeg føder før" 

Vi har så også fundet ud af at der er ekstremt meget forskel på skøn af vægt - før vi skulle ind til 3. JM samtale havde vi været på hospitalet og der fortalte scanneren at bebsen vejede 1014 g, to dage senere hos JM vurderede hun bebsen til 1400-1600 g.
Nu er jeg spændt på, hvad JM skønner vægten til næste gang, da vi lige har været på hospitalet i sidste uge og fik vægt af vide ( skyldes sukkersyge med de ekstra scanninger) 
Jeg har også hørt at Jordemoder tit skønner TOTAL forkert, scanneren er altså mere præcis, jeg ved nu at min pige her i uge 28 vejer 1090 gram så nu dør jeg af grin hvis Jordemoder skønner hende helt forkert som man så tit hører
hehe ..
- Hm ! ja tyoisk at når man så selv kommer med noget så udskyder de det! syntes godt nok heller ikke at læge og jordemoder besøg har været noget særligt ! er faktisk blevet ret skuffet hvor gang, man føler lidt at man bare er nummer 100 i køen og det bare er "NÆSTE" så snart man kommer ind, og det er man selvfølgelig også, bare en lidt øv følelse
Anmeld