oki tøser hvad er der galt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

482 visninger
7 svar
0 synes godt om
24. juli 2011

Anonym trådstarter

hej

jeg går og venter på min mens kommer til den 1. og jeg har det så mærkeligt i kroppen, det er ikk ubehageligt men det kan mærkes i underlivet og så er jeg simpel hen så træt at jeg kunne sove hele tiden..

idag stod jeg op kl 11 og er lige til at gå i seng igen.. sådan har jeg haft det i 2 dage nu.. og jeg mangler i hver fald ikk søvn.. vitaminer får jeg også..

nogen der kender det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2011

FamilenStorm

Anonym skriver:

hej

jeg går og venter på min mens kommer til den 1. og jeg har det så mærkeligt i kroppen, det er ikk ubehageligt men det kan mærkes i underlivet og så er jeg simpel hen så træt at jeg kunne sove hele tiden..

idag stod jeg op kl 11 og er lige til at gå i seng igen.. sådan har jeg haft det i 2 dage nu.. og jeg mangler i hver fald ikk søvn.. vitaminer får jeg også..

nogen der kender det

Uden at sætte dine forhåbninger op, kunne det være tegn på graviditet..

Hvis der var noget jeg var i starten, så var det TRÆT.. følte jeg kunne sove konstant.. Og tror faktisk også jeg næsten sov de første 3 mdr væk ;-)

Så holder mine fingre krydset :-)

Anmeld

24. juli 2011

Anonym trådstarter

jeg håber at den er der, men jeg tør ikk håbe for meget, for vil ikk blive skuffet..

men takker for dit svar

Anmeld

24. juli 2011

tioyv

jeg testede positiv d 12/7 og i 14 dage inden hvade jeg været TRÆT som bare f***** kunne sove hele tiden..

så det kunne da været et tegn på graviditet..

for den er der

Anmeld

24. juli 2011

Anonym trådstarter

tioyv skriver:

jeg testede positiv d 12/7 og i 14 dage inden hvade jeg været TRÆT som bare f***** kunne sove hele tiden..

så det kunne da været et tegn på graviditet..

for den er der

føler virkelig også bare at jeg kan sove hele tiden.. har aldrig følt mig så træt.. manden er begyndt og spørge om der er noget galt fordi jeg bare er i min egen verden, men jeg er i virkeligheden bare træt..

Anmeld

24. juli 2011

Anonym trådstarter

nogen andre der har en ide

Anmeld

24. juli 2011

Frk.S

Jeg vil også sige, at jeg i starten af min graviditet var ekstremt træt - helt fra før jeg testede positivt. Så måske det er det!

Anmeld

25. juli 2011

Anonym trådstarter

oki så håber jeg at den er der, men alligevel tør jeg ikk håbe for meget..

men er glad for at i gider lige og skrive

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.