2 ting. Misdannelse skanning/hvornår gjorde i klar.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juli 2011

NilleG

MedRogn skriver:

Hej.

Vi har lige været til MD-scanning i fredags og vi fik ikke kønnet af vide. Det var dog meningen at vi skulle, da manden meget gerne ville vide det, men den lille ville ikke samarbejde, den havde navlestrengen imellem benene.  Så nu venter vi til fødselen. 

MD-scanning kunne jo fortælle at den lille har det godt og vokser præcis som den skal, så vi har været igang med at flytte rundt hele weekend så der kan blive plads til baby!  Så næste uge skal jeg bruge på at shoppe babysager, jeg har nemlig lige lidt ekstra ferie endnu.

Du må gå igang med at shoppe baby-ting så snart DU er klar til det! Der findes ingen regler her!! Heldigvis! 

Er så klar til at købe det hele nu.. He he

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2011

modesty

Jeg begyndte at købe tøj efter NF scanning, men begyndte først at kigge efter ting til værelset efter MD - simpelthen bare fordi jeg ikke ville risikere at have købt en masse udstyr hvis nu der var noget galt (jeg er lidt bekymret anlagt ;-)

Er nu 28+5 og har købt/fået Voksipose, autostol, Leandervugge, babydyne m. betræk, tremmeseng, lidt pynt til væggene på børneværelset.

Mangler stort set kun kombivogn og puslebord (og småting). Og så rent faktisk at indrette værelset - tingene står lige nu på loftet. Regner med at gå i gang med værelset omkring uge 30, når vi er hjemme efter familiebesøg på Fyn.

Anmeld

24. juli 2011

LC

Vi valgte ikke at få kønnet afvide... Men har heller ikke så meget der skal gøres klar, har meget neutralt babytøj, og vi har en lille babyvugge og alt andet fra storesøsteren...

Det eneste vi har været ude at købe var en ny søskende klapvogn (emmaljunga twin nitro) den var vi nede og bestille efter en ekstra scanning da jeg var i uge 24...

Anmeld

24. juli 2011

Clisolka

NilleG skriver:

Hej Piger.

Mit første spørgsmål er om i fik af vide til jeres misdannelse-skanning hvilke køn det bliver?

(er så spændt og kan næsten ikke vente længere med at få det af vide og min kæreste synes ikke vi skal have en kønsskanning før efter vi har været til den anden skanning, og det skal vi d 2)

Mit andet spørgsmål er hvornår gjorde i børneværelset klar og begyndte at købe ind til babyen er det for tidligt nu jeg er i uge 20 ? hvad er jeres mening.

På forhånd tak

Hej og tillykke med graviditeten 

Ja, vi fik at vide hvilket køn det var til MD - og det passede 

Børneværelset har jeg ikke haft fornøjelsen af at gøre klart eftersom vi bor i en 2 v. lejlighed. Så indtil videre må Isabella sove inde hos mor og far, men kan dog godt trænge til hendes eget værelse nu med de store ting hun er begyndt at få 

Jeg begyndte så småt at købe ind efter MD. Jeg synes da ikke det er for tidligt at starte nu 

Anmeld

24. juli 2011

Københavnermor

NilleG skriver:

Er så klar til at købe det hele nu.. He he

Så er det da bare at give den gas efter min mening!  

Anmeld

24. juli 2011

foto på lærred

NilleG skriver:

Hej Piger.

Mit første spørgsmål er om i fik af vide til jeres misdannelse-skanning hvilke køn det bliver?

(er så spændt og kan næsten ikke vente længere med at få det af vide og min kæreste synes ikke vi skal have en kønsskanning før efter vi har været til den anden skanning, og det skal vi d 2)

Mit andet spørgsmål er hvornår gjorde i børneværelset klar og begyndte at købe ind til babyen er det for tidligt nu jeg er i uge 20 ? hvad er jeres mening.

På forhånd tak

Vi fik ikke noget at vide til vores MD scanning. (ved nogle af mine graviditeter) Hende der scannede mig sagde, at hun ikke ville sige noget før vi var mindst i uge 25. (hvor man jo ikke bliver scannet hvis alt er vel)  Vi købte os til en kønscanning.

Vi begyndte at gøre klar omkring uge 30 (ved sidste graviditet)

Anmeld

24. juli 2011

Mauser.

NilleG skriver:

Jo det er jeg skam tiden går hurtigt

Så må du lige opdatere din tekst som hedder nu uge 14 (; jeg blev lige smask forvirret. 

Ja tiden går stærkt ! hold da helt op, men nu hvor du er såå langt henne, ville jeg da helt sikkert tage til en kønsscanning, det bliver du ikke ked af ihvertfald, det er skønt at vide om det er en han eller hun der gemmer sig derinde .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.