2 ting. Misdannelse skanning/hvornår gjorde i klar.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.440 visninger
16 svar
0 synes godt om
24. juli 2011

NilleG

Hej Piger.

Mit første spørgsmål er om i fik af vide til jeres misdannelse-skanning hvilke køn det bliver?

(er så spændt og kan næsten ikke vente længere med at få det af vide og min kæreste synes ikke vi skal have en kønsskanning før efter vi har været til den anden skanning, og det skal vi d 2)

Mit andet spørgsmål er hvornår gjorde i børneværelset klar og begyndte at købe ind til babyen er det for tidligt nu jeg er i uge 20 ? hvad er jeres mening.

På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2011

_-Kathrine-_

Hejsa og tillykke med graviditeten

Vi fik kønnet at vide til MD scanningen...-dog havde vi været til en kønsscanning 2 uger forinden.. så det var lidt en bekræftelse

Vi købte tøj da vi fandt ud af hvad det blev og bestilte barnevogn mm da jeg var omkring 20 uger henne... det gjorde vi fordi der var 15 ugers!! leveringstid på barnevognen...

Men vil sige at køb når I har lyst til det

Kathrine

Anmeld

24. juli 2011

Københavnermor

Hej.

Vi har lige været til MD-scanning i fredags og vi fik ikke kønnet af vide. Det var dog meningen at vi skulle, da manden meget gerne ville vide det, men den lille ville ikke samarbejde, den havde navlestrengen imellem benene.  Så nu venter vi til fødselen. 

MD-scanning kunne jo fortælle at den lille har det godt og vokser præcis som den skal, så vi har været igang med at flytte rundt hele weekend så der kan blive plads til baby!  Så næste uge skal jeg bruge på at shoppe babysager, jeg har nemlig lige lidt ekstra ferie endnu.

Du må gå igang med at shoppe baby-ting så snart DU er klar til det! Der findes ingen regler her!! Heldigvis! 

Anmeld

24. juli 2011

Wimmie

Vi er i fuld gang med at lave børneværelse og har allerede købt og fået en hulens masse tøj (vi fik jo også kønnet at vide for 4 uger siden) - jeg føler slet ikke det er for tidligt da der jo er meget der skal skaffes og laves

Lige et lille billede af babyværelset som det ser ud pt. (nymalet og med nyslebet gulv):

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. juli 2011

Mauser.

Hej søde .. Er du allerede i uge 20 ???! det forstår jeg intet af .. 

Jep vi fik også kønnet bekræftet da MD scanning. vi var til kønsscanning i uge 14 og de var pisse dygtige vælg ihvertfald et sted med kønsgaranti, jeg har lige set min pige i 3D og det er altså stadig en pige .. hihi. 

mht. børneværelse gik vi i gang da vi fandt ud af jeg var gravid tror jeg, og så kom tingene sådan lidt efterhånden vil jeg sige .. (;

Anmeld

24. juli 2011

akskovmose

Hejsa.. Jeg tror ved vores 1. barn var vi, da jeg var ca i 20 uger henne, hos "Babysam - Malle i Snedsted" og fandt alle de ting vi skulle have, fik lagt til side, og fik så tingene leveret ca 5 uger før termin. 2. og 3. gang vaskede jeg tøj, sengetøj osv osv, omkring 30. uge..

4. gang, har vi været lidt mere praktiske, da vi havde solgt vores barnevogn fra de 3. store (den var også udtjent) fandt jeg en super flot 1 år gammel emmaljunga barnevogn, i marts hvor jeg var 15 uger ca.. Købte tøj/ting på lagersalg da jeg var knap 17 uger henne..

Så har jeg her for et par uger siden (ca uge 28.) vasket tøj osv osv.. Så jeg er godt med nu, også mest fordi, skulle man pludselig blive indlagt den sidste tid, ville jeg så nødig min mand skulle stå alene med 3 børn + at skulle ordne alt klar til baby (har en veninde der stod i den situation sidste år, hvor hun var indlagt de sidste 10 uger)

Så her er tingene "næsten" klar, venter bare på den lille fyr.. 

Annette

Anmeld

24. juli 2011

NilleG

Wimmie skriver:

Vi er i fuld gang med at lave børneværelse og har allerede købt og fået en hulens masse tøj (vi fik jo også kønnet at vide for 4 uger siden) - jeg føler slet ikke det er for tidligt da der jo er meget der skal skaffes og laves

Lige et lille billede af babyværelset som det ser ud pt. (nymalet og med nyslebet gulv):

Ej hvor er den seng fin den ligner virkelig præcis den vi også vil købe Hvor har i køb den henne?

Anmeld

24. juli 2011

Fenja09

Vi sagde til MD scanningen at "faldt" JM over kønnet, så måtte hun gerne sige det. Så vi fik det af vide til den scanning og har ikke fået ekstra kønsscanning efterfølgende.

Vi startede så småt med at købe ind efter MD scanning, men er først nu begyndt at lave værelset - er i uge 35 nu.

/Fenja

Anmeld

24. juli 2011

NilleG

Mulleunge skriver:

Hej søde .. Er du allerede i uge 20 ???! det forstår jeg intet af .. 

Jep vi fik også kønnet bekræftet da MD scanning. vi var til kønsscanning i uge 14 og de var pisse dygtige vælg ihvertfald et sted med kønsgaranti, jeg har lige set min pige i 3D og det er altså stadig en pige .. hihi. 

mht. børneværelse gik vi i gang da vi fandt ud af jeg var gravid tror jeg, og så kom tingene sådan lidt efterhånden vil jeg sige .. (;

Jo det er jeg skam tiden går hurtigt

Anmeld

24. juli 2011

Wimmie

NilleG skriver:

Ej hvor er den seng fin den ligner virkelig præcis den vi også vil købe Hvor har i køb den henne?

Ikea

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.