Hvad syntes i ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juli 2011

Mauser.

Billemyre skriver:

Helt utrolig fint værelse!

Mange tak (:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2011

Fenja09

Mulleunge skriver:

så må du lige sætte billeder ind når du er ved at være der (; Jep jeg har også selv malet den grønne reol og gammeldags grøn og ja hylden og en masse andet i min stue, sjovt er det sgu ikke og pisse hårdt når man er gravid .. Men når det er den stil man kan li, så er det sådan det er .. 

Det var ikke planen at jeg skulle male, for det må man jo helst ikke når man er gravid - men vil så gerne hjælpe, så det kan blive hurtigere færdigt   Nu mangler vuggen heldigvis kun en omgang maling til og så kan vi flytte ting ind på værelset  

Man må yde for at nyde - så er glad for at vi har fået det gjort nu

Anmeld

24. juli 2011

Mauser.

Fenja09 skriver:

Det var ikke planen at jeg skulle male, for det må man jo helst ikke når man er gravid - men vil så gerne hjælpe, så det kan blive hurtigere færdigt   Nu mangler vuggen heldigvis kun en omgang maling til og så kan vi flytte ting ind på værelset  

Man må yde for at nyde - så er glad for at vi har fået det gjort nu

så længe at det er vandbaseret har jeg fået a vide at det ikke er til fare (: heldigvis .. - Jep det er skønt når det endelig er færdigt altså. 

Anmeld

24. juli 2011

Fenja09

Mulleunge skriver:

så længe at det er vandbaseret har jeg fået a vide at det ikke er til fare (: heldigvis .. - Jep det er skønt når det endelig er færdigt altså. 

Det står der ikke inde på Sundhedsstyrelsens hjemmeside, der fraråder de alt slags maling. Men mon ikke det går alligevel

Anmeld

24. juli 2011

Mauser.

Fenja09 skriver:

Det står der ikke inde på Sundhedsstyrelsens hjemmeside, der fraråder de alt slags maling. Men mon ikke det går alligevel

Åh jamen man fraråder jo alt min jordemoder siger at det ikke skader .. det må jeg stole på ..  meeen ville nok ikke male for meget altså, alt med måde ik ? 

Anmeld

24. juli 2011

Fenja09

Mulleunge skriver:

Åh jamen man fraråder jo alt min jordemoder siger at det ikke skader .. det må jeg stole på ..  meeen ville nok ikke male for meget altså, alt med måde ik ? 

Ja faktisk må gravide ingenting idag, hvis man skal følge samtlige råd. Jeg har også valgt at sige "alt med måde" og nu er jeg så langt henne, at jeg ikke tror det skader på samme måde, som når barnet udvikles, men om det holder stand, ved jeg ikke

Anmeld

24. juli 2011

Mauser.

Fenja09 skriver:

Ja faktisk må gravide ingenting idag, hvis man skal følge samtlige råd. Jeg har også valgt at sige "alt med måde" og nu er jeg så langt henne, at jeg ikke tror det skader på samme måde, som når barnet udvikles, men om det holder stand, ved jeg ikke

Jeg ved det heller ikke men tror at man bliver skør hvis man spekulere konstant på hvad der er rigtigt og forkert .. 

Anmeld

24. juli 2011

B&J

Det ser super hyggeligt og fint ud...

Anmeld

24. juli 2011

Mauser.

B&J skriver:

Det ser super hyggeligt og fint ud...

Tak (: 

Anmeld

24. juli 2011

Mauser.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.