Hvad syntes i ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juli 2011

Mauser.

Wimmie skriver:

Rigtig fint og sødt

Tusinde tak 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2011

Filippa & Liva

det ser bare kanon ud skat ... 

Anmeld

24. juli 2011

Mauser.

BigBabyWish skriver:

det ser bare kanon ud skat ... 

Taaaaak smukke <3 det har vel ikke for mange farver vel ?? 

Anmeld

24. juli 2011

Mauser.

24. juli 2011

Fenja09

Mulleunge skriver:

Mange tak (: ja jeg syntes bedst om det er neutralt, men nu bor vi også meget romantisk og hvidt så det skulle gerne passe lidt sammen det hele (; 

Vi har også valgt at holde værelset neutralt, men der vil komme farver i form af uroer, kasser og lamper - jeg gider ikke at alt er babyfarvet, så det er bevidst fravalgt

Men i kan godt være glade for det fine værelse - rigtig flot!

Anmeld

24. juli 2011

Mauser.

Fenja09 skriver:

Vi har også valgt at holde værelset neutralt, men der vil komme farver i form af uroer, kasser og lamper - jeg gider ikke at alt er babyfarvet, så det er bevidst fravalgt

Men i kan godt være glade for det fine værelse - rigtig flot!

Jep det er vi også (: jeg har det skam på samme måde, syntes hurtigt at jeg får press af alle de farver  .. Det var har af farver er også som du kan se wall stickers lidt på uroen og så en lysegrøn reol, ellers er møblerne hvide .. Jeg har faktisk købt mange af tingene i Pure Baby, lige min smag (;

Anmeld

24. juli 2011

Lisbeth1985

Mulleunge skriver:

Hej damer .. 

Så er vi endelig ved at være der med værelset, i går satte vi wall stickers på væggen, og syntes selv at de er ret søde  .. 

Giv gerne jeres mening og forslag til hvis noget kunne ændres. 

Hvor er det fint

Anmeld

24. juli 2011

Billemyre

Helt utrolig fint værelse!

Anmeld

24. juli 2011

Fenja09

Mulleunge skriver:

Jep det er vi også (: jeg har det skam på samme måde, syntes hurtigt at jeg får press af alle de farver  .. Det var har af farver er også som du kan se wall stickers lidt på uroen og så en lysegrøn reol, ellers er møblerne hvide .. Jeg har faktisk købt mange af tingene i Pure Baby, lige min smag (;

Alle vores møbler er også hvide - er pt i gang med at male vugge, et arvestykke...det gør vi ikke mere end en gang. Havde ellers også en kravlegård vi skulle have haft malet, men har nu besluttet os for at købe en ny istedet  

Vi begynder at indrette imorgen - glæder mig

Anmeld

24. juli 2011

Mauser.

Fenja09 skriver:

Alle vores møbler er også hvide - er pt i gang med at male vugge, et arvestykke...det gør vi ikke mere end en gang. Havde ellers også en kravlegård vi skulle have haft malet, men har nu besluttet os for at købe en ny istedet  

Vi begynder at indrette imorgen - glæder mig

så må du lige sætte billeder ind når du er ved at være der (; Jep jeg har også selv malet den grønne reol og gammeldags grøn og ja hylden og en masse andet i min stue, sjovt er det sgu ikke og pisse hårdt når man er gravid .. Men når det er den stil man kan li, så er det sådan det er .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.