Av min tisser :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2011

Anonym trådstarter

Anne85 skriver:

Hmm.. Det har jeg ikke oplevet efter bogen af mine fødsler. Men hvis du har lidt rifter dernede tænker jeg sagtens det kan svie helt vildt ved toiletbesøg. Men tag da et spejl og kig efter - og blir det værre må du jo til lægen.

Rifterne er jo ikke i nærheden af klitten  Og rifterne klør mere nu (fordi de er begyndt at hele.) Men det er klitten der er ved at spinge. Alt ser gangske normalt ud. Tror også jeg går til lægen. Men hun har bare sommerferie lige pt ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2011

Anonym trådstarter

AnneBJ skriver:

Det er knapt 4 mdr siden jeg fødte, og hvis jeg ikke har været flittig nok med knibeøvelserne, kan ejg føle at min klitoris nærmest bliver trukket i - altså udaf, enten udefra eller indefra. Ikke superbehageligt, men det bliver bedre og bedre, og knibeøvelserne hjælper altså!!

Tusinde tak for dit svar  Jeg laver knibeøvelser (det hele skulle jo gerne blive normalt dernede igen)
- Men håber også mit går væk snart så .. :-) Ellers må jeg tage til lægen om to uger, når hun er vendt tilbage fra ferie ..

Anmeld

25. juli 2011

Dansker I Holland

Anonym skriver:

Hej pigerne.

Jeg plejer ikke lige at være anonym, men synes bare ikke det lige vedkommer hele verden
Det er en uge siden jeg har født, og avvvvv min klit dunker og gør ondt. Er det tegn på betændelse eventuelt ? Eller kan det bare være blodet der pumper derud af.. Håber der er nogle der lige kan hjælpe mig her. Min læge er lige gået på ferie, så jeg har ikke lyst til at tage til en fremmed

Hehe det havde jeg osse, og det gik væk igen. Føles lidt som om der er noget som river i klitten .. Sådan havde jeg det i hvert fald hehe..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.