Av min tisser :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.055 visninger
12 svar
0 synes godt om
24. juli 2011

Anonym trådstarter

Hej pigerne.

Jeg plejer ikke lige at være anonym, men synes bare ikke det lige vedkommer hele verden
Det er en uge siden jeg har født, og avvvvv min klit dunker og gør ondt. Er det tegn på betændelse eventuelt ? Eller kan det bare være blodet der pumper derud af.. Håber der er nogle der lige kan hjælpe mig her. Min læge er lige gået på ferie, så jeg har ikke lyst til at tage til en fremmed

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2011

MortilCilas

Anonym skriver:

Hej pigerne.

Jeg plejer ikke lige at være anonym, men synes bare ikke det lige vedkommer hele verden
Det er en uge siden jeg har født, og avvvvv min klit dunker og gør ondt. Er det tegn på betændelse eventuelt ? Eller kan det bare være blodet der pumper derud af.. Håber der er nogle der lige kan hjælpe mig her. Min læge er lige gået på ferie, så jeg har ikke lyst til at tage til en fremmed

Jeg havde selv meget ondt, tror det er helt normalt

Anmeld

24. juli 2011

Swerg

Sådan var det også her man er godt og grundig medtaget dernede efter sådan en omgang

Anmeld

24. juli 2011

Anonym trådstarter

Cilas skriver:

Jeg havde selv meget ondt, tror det er helt normalt

Okay super .  Så er man da ikke alene ..

Anmeld

24. juli 2011

Anonym trådstarter

Lumti'lias skriver:

Sådan var det også her man er godt og grundig medtaget dernede efter sådan en omgang

Okay, altid noget man ikke er alene
Ja det er jo heller ikke helt småt, det som skal ud dernede  Hvor lang tid gik der ca. før du ikke havde ondt mere.. ??

Anmeld

24. juli 2011

Leonora

Er du blevet syet ?
Jeg vil mene at det er helt normalt men man skal altid være opmærksom på infektion. Hvis jeg var dig ville jeg tage et spejl og se hvordan det hele ser ud. Tegn på infektion er rødme, hævelse, varme og ømhed.

Men jo jeg husker godt den ubehag og det sku meget gerne holde op klæbet af en uge - 10 dage

Anmeld

24. juli 2011

Anonym trådstarter

Leonora skriver:

Er du blevet syet ?
Jeg vil mene at det er helt normalt men man skal altid være opmærksom på infektion. Hvis jeg var dig ville jeg tage et spejl og se hvordan det hele ser ud. Tegn på infektion er rødme, hævelse, varme og ømhed.

Men jo jeg husker godt den ubehag og det sku meget gerne holde op klæbet af en uge - 10 dage

Jeg har ået et sting oppe i . Og ellers har jeg kun nogle få hudafskrabninger. Som jeg kan mærke er begyndt at klø (Fordi de heler, vil jeg tro) Men det er først her inde for de to sidste dage, jeg har kunnet mærke smerter i min klit ...

Anmeld

24. juli 2011

Anne85

Hmm.. Det har jeg ikke oplevet efter bogen af mine fødsler. Men hvis du har lidt rifter dernede tænker jeg sagtens det kan svie helt vildt ved toiletbesøg. Men tag da et spejl og kig efter - og blir det værre må du jo til lægen.

Anmeld

24. juli 2011

AnneBJ

Det er knapt 4 mdr siden jeg fødte, og hvis jeg ikke har været flittig nok med knibeøvelserne, kan ejg føle at min klitoris nærmest bliver trukket i - altså udaf, enten udefra eller indefra. Ikke superbehageligt, men det bliver bedre og bedre, og knibeøvelserne hjælper altså!!

Anmeld

25. juli 2011

Swerg

Anonym skriver:

Okay, altid noget man ikke er alene
Ja det er jo heller ikke helt småt, det som skal ud dernede  Hvor lang tid gik der ca. før du ikke havde ondt mere.. ??

Haha, nej det kan du ha ret i ! jer gik der vel en 3 ugers tid.. Og jeg blev syet ret meget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.