i bliver lige nødt til at hjælpe mig her (angående lån)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juli 2011

Mauser.

Anonym skriver:

jeg skylder 0 kr. har en opsparing men den er låst. Så den kan jeg ikke bruge før om et halvandet år. Og har aldrig haft et lån før, og min konto står heller aldrig på minus.

Men jeg skal på su+få hjælp fra komunen for at betale alt der skal betales .. og det er ikke muligt at have job ved siden af. Jeg har jo et barn, jeg også gerne vil bruge min tid på <3

Ja det forstår jeg skam godt, nogen gange kan det bare godt være nødvendigt, hvis du fx ikke skulle læse så mange timer at have et lille B job ved siden af .. Hvis du intet skylder osv vil banken måske gå med til det men jeg er sikker på at de ikke vil så længe at du er på kontant hjælp .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2011

Anonym trådstarter

Ja det forstår jeg skam godt, nogen gange kan det bare godt være nødvendigt, hvis du fx ikke skulle læse så mange timer at have et lille B job ved siden af .. Hvis du intet skylder osv vil banken måske gå med til det men jeg er sikker på at de ikke vil så længe at du er på kontant hjælp .. 

ja, det er også det jeg tænker .. 

men måske jeg skulle spørge dem om noget, jeg har tænkt på .. 

for jeg har en 20.000 kr på min opsparing, så mangler der jo kun 9000 for at betale oprationen (dem har jeg). Så måske jeg kunne betale, de renter der bliver sat på hver måned intil min konto ikke er låst mere så kunne jeg betale de 20.000 der  

var det til at forstå?

Anmeld

24. juli 2011

Mauser.

Anonym skriver:

ja, det er også det jeg tænker .. 

men måske jeg skulle spørge dem om noget, jeg har tænkt på .. 

for jeg har en 20.000 kr på min opsparing, så mangler der jo kun 9000 for at betale oprationen (dem har jeg). Så måske jeg kunne betale, de renter der bliver sat på hver måned intil min konto ikke er låst mere så kunne jeg betale de 20.000 der  

var det til at forstå?

Jep det forstår jeg (: .. det var mere hvis det hastede lige nu og her, hehe .. men hvis du kan vente og gøre det på den måde som du beskriver ville det da være en fin løsning. Hvor skal du opereres ? Hos Nygart Privat hospital har de ofte tilbud på det til 24.000 .. 

Anmeld

24. juli 2011

Anonym trådstarter

Mulleunge skriver:

Jep det forstår jeg (: .. det var mere hvis det hastede lige nu og her, hehe .. men hvis du kan vente og gøre det på den måde som du beskriver ville det da være en fin løsning. Hvor skal du opereres ? Hos Nygart Privat hospital har de ofte tilbud på det til 24.000 .. 

nåh, det haster skam også .. jeg tænker at hvis jeg får lånet NU .. så bliver de 20.000 ikke betalt før om halvandet år .. men kun renterne .. 

hmm, det  er ikke i DK 

Anmeld

24. juli 2011

Mauser.

Anonym skriver:

nåh, det haster skam også .. jeg tænker at hvis jeg får lånet NU .. så bliver de 20.000 ikke betalt før om halvandet år .. men kun renterne .. 

hmm, det  er ikke i DK 

Ikke i DK ??? jamen det er da endnu billigere hvis du får det lavet i udlandet ??? i Sverige er det ret billligt. Jeg ville aldrig have lavet end andre steder i Danmark, der kan gå så meget galt med sådan en operation og man skal til flere kontroller .. (;

Anmeld

24. juli 2011

Anonym trådstarter

Mulleunge skriver:

Ikke i DK ??? jamen det er da endnu billigere hvis du får det lavet i udlandet ??? i Sverige er det ret billligt. Jeg ville aldrig have lavet end andre steder i Danmark, der kan gå så meget galt med sådan en operation og man skal til flere kontroller .. (;

ej men jeg bor heller ikke i DK ..

og det er i mit land hehe .. 

men, det der nygart ph. ser meget godt ud .. måske det lige skulle overvejes .. 

Anmeld

24. juli 2011

Mauser.

Anonym skriver:

ej men jeg bor heller ikke i DK ..

og det er i mit land hehe .. 

men, det der nygart ph. ser meget godt ud .. måske det lige skulle overvejes .. 

Så syntes jeg at du skal gøre det (: jep overvej det, de er pisse dygtige, jeg har ihvertfald altid været glad for mit resultat. 

Anmeld

24. juli 2011

Anonym trådstarter

Mulleunge skriver:

Så syntes jeg at du skal gøre det (: jep overvej det, de er pisse dygtige, jeg har ihvertfald altid været glad for mit resultat. 

hvad har du fået lavet?  
(og hvis, forstørrelse, hvor sidder arret så??) 

Anmeld

24. juli 2011

Meliora

Anonym skriver:

jeg er nok ikke færdig med at få børn, (er meget ung) men skal ikke have børn de næste... IHVERTFALD 7-8 år .. og jeg har IKKE tænkt mig at vente så lang tid.. så hvis de bliver ødelagt efter et evt. barn nr. 2 så bliver jeg nødt til at fixe dem igen. 

Det her ødellægger mig ihvertfald, fuldstændig.

Hvis du ikke er færdig med at få børn, så er det FULDSTÆNDIGT hul i hovedet at få fixet brysterne, da de så vil være tilbage i den gamle form igen bagefter. Et brystløft uden implantater koster 30.000 kr. http://www.hamlet.dk/brystloeft.386.aspx?layoutpageid=-1000004&recordid354=315&pid=307&pid2=315&pid3=-1

Så det er jo ikke ligefrem småpenge

Anmeld

24. juli 2011

Anonym trådstarter

FruRafn skriver:

Hvis du ikke er færdig med at få børn, så er det FULDSTÆNDIGT hul i hovedet at få fixet brysterne, da de så vil være tilbage i den gamle form igen bagefter. Et brystløft uden implantater koster 30.000 kr. http://www.hamlet.dk/brystloeft.386.aspx?layoutpageid=-1000004&recordid354=315&pid=307&pid2=315&pid3=-1

Så det er jo ikke ligefrem småpenge

jeg skal have implantater, det er mest strl. der generer  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.