i bliver lige nødt til at hjælpe mig her (angående lån)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.018 visninger
23 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. juli 2011

Anonym trådstarter

.. Jamen, vi kan starte med min historie ..

Jeg har aldrig været specielt begejstret over min krop, men brysterne har altid været det eneste jeg har elsket ved min krop, og har altid stolt vist dem frem for kæresten.. Men nu her efter barn og ammning, ligner de noget der er løgn og det gør mig så sindsyg ked af det  

Jeg tænker på det dagligt, jeg ser ikke på mig selv uden tøj på og hvis jeg gør, bliver jeg virkelig ked af det. Kæresten må for det meste ikke røre ved dem (jeg prøver at lade ham, for hans skyld, men kan bestemt ikke lide det) og jeg tænker også over det hver gang jeg tager noget tøj på, for min kavaler gang er der jo ikke længere  Og så ser det bare så forkert ud med små bryster til min lille krop ..

Derfor, har jeg bedt om en tid til at få dem set på og høre hvad der skal gøres og hvor meget det kommer til at koste .. 

Men så er problemet jo bare.... Hvor filan får jeg pengene fra?  

Jeg lever af landet, dvs jeg er på kontant hjælp (hvilket jeg HADER!!!!)

men jeg skal starte i skole her til aug. med hjælp fra landet..

Så jeg kan vel ikke tage et lån, kan jeg??? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2011

modesty

Det kan du jo kun finde ud af ved at ringe til din bank. Men nej, umiddelbart vil de nok ikke give dig et forbrugslån i disse finanskrisetider når du er på overførselsindkomst.

Og gør dig selv en tjeneste og hold dig væk fra de private lån udenom bankerne, med skyhøje renter.

Anmeld

24. juli 2011

Kris89

især i de her tider er bankerne ikke så villige til at låne penge ud. og tror ikke du kan få dem til at låne dig penge til det formål, når du står mere eller mindre uden indtægt desværre...

Anmeld

24. juli 2011

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Det kan du jo kun finde ud af ved at ringe til din bank. Men nej, umiddelbart vil de nok ikke give dig et forbrugslån i disse finanskrisetider når du er på overførselsindkomst.

Og gør dig selv en tjeneste og hold dig væk fra de private lån udenom bankerne, med skyhøje renter.

jeg ved godt at jeg kan spørge banken, men jeg tør ikke  

For jeg har det ikke godt med at snakke med tilfældige personer, om noget så privat .. og jeg er en der ALTID har virkelig meget styr på økonomien og aldrig har taget et lån før ..

Anmeld

24. juli 2011

Anonym trådstarter

Kris89 skriver:

især i de her tider er bankerne ikke så villige til at låne penge ud. og tror ikke du kan få dem til at låne dig penge til det formål, når du står mere eller mindre uden indtægt desværre...

nej, det var det jeg tænkte .. 

øvøv 

Anmeld

24. juli 2011

Wimmie

Husk også at gøre op med dig selv om du er færdig med at få børn og amme - for hvis du får lavet bryster og så skal "starte forfra" efter evt. flere børn, så vil det jo være ærgeligt.

Anmeld

24. juli 2011

Anonym trådstarter

Wimmie skriver:

Husk også at gøre op med dig selv om du er færdig med at få børn og amme - for hvis du får lavet bryster og så skal "starte forfra" efter evt. flere børn, så vil det jo være ærgeligt.

jeg er nok ikke færdig med at få børn, (er meget ung) men skal ikke have børn de næste... IHVERTFALD 7-8 år .. og jeg har IKKE tænkt mig at vente så lang tid.. så hvis de bliver ødelagt efter et evt. barn nr. 2 så bliver jeg nødt til at fixe dem igen. 

Det her ødellægger mig ihvertfald, fuldstændig.

Anmeld

24. juli 2011

Mauser.

Så længe at du er på kontant hjælp, så er jeg overbevidst om at du ikke kan få et lån :/ får du SU når du starter skole ? Hvad med en job ved siden af skolen ?? Så kan banken nok godt gå med til at du får et lån, ved ikke om du har noget i forvejen og hvad du ellers skylder, men jeg ville da klart snakke med banken først inden du får foretaget en forundersøgelse hos en kirurg da det ville være rigtig øv at få håbet op og glæde sig hvis banken så alligevel ikke vil hjælpe dig 

Anmeld

24. juli 2011

Anonym

Hvis det ikke er så lang tid siden du har født så kan det godt være svært at vende sig til den nye krop. Men giv det lidt tid. Jeg er heller ikke helt tilfreds med mine bryster, men i løbet af dagen og aftenen kan en rigtig god BH jo gøre rigtig meget og når jeg er sammen med min mand ved jeg jo at han elsker dem som de er.

Du skriver at det ikke ser godt ud med små bryster til din lille krop. Men jeg synes omvendt at det ser mere mærkeligt ud når man får lavet store bryster til en lille krop. Det er som om det slet ikke hænger sammen.

Mit råd til dig vil være at give det lidt tid, køb en lækker og god BH i en rigtig undertøjsforretning hvor de kan vejlede dig.

Anmeld

24. juli 2011

Anonym trådstarter

Mulleunge skriver:

Så længe at du er på kontant hjælp, så er jeg overbevidst om at du ikke kan få et lån :/ får du SU når du starter skole ? Hvad med en job ved siden af skolen ?? Så kan banken nok godt gå med til at du får et lån, ved ikke om du har noget i forvejen og hvad du ellers skylder, men jeg ville da klart snakke med banken først inden du får foretaget en forundersøgelse hos en kirurg da det ville være rigtig øv at få håbet op og glæde sig hvis banken så alligevel ikke vil hjælpe dig 

jeg skylder 0 kr. har en opsparing men den er låst. Så den kan jeg ikke bruge før om et halvandet år. Og har aldrig haft et lån før, og min konto står heller aldrig på minus.

Men jeg skal på su+få hjælp fra komunen for at betale alt der skal betales .. og det er ikke muligt at have job ved siden af. Jeg har jo et barn, jeg også gerne vil bruge min tid på <3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.