Igår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juli 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Sof skriver:

Hvor er det dejligt at høre. Min mand har stadig den fornøjelse til gode, han mærkede den rode rundt i går aftes sent, men han har desværre ikke mærket spark endnu, men det skal nok komme.

Et af højdepunkterne ved graviditeten er at kunne dele sparkene med manden og specielt det første spark de mærker og deres reaktion på det. Det er så dejligt.

Bare Danils reaktion på bevægelserne han mærkede i går var fantastisk, så glæder mig til at han mærker rigtige spark

Ja deres øjne lyser bare helt op. Har sjældent set manden så glad! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2011

Laulund87 skriver:

Århh!! Fantastisk

Ja, MEGET! 

Anmeld

24. juli 2011

ønskebørn74

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Igår lykkedes det endelig manden at mærke baby sparke. Jeg løøøøb ind til ham for at han skulle nå det, og hans øjne lyste helt op da han mærkede det. Vi kom sådan til at grine, fordi vi synes det er SÅ syret.

Hvor skønt!!!!  Hvor er det bare dejligt at læse disse gode indlæg fra dig sødeste!!!!

Anmeld

24. juli 2011

ønskebarn74 skriver:

Hvor skønt!!!!  Hvor er det bare dejligt at læse disse gode indlæg fra dig sødeste!!!!

Tak søde 

Anmeld

24. juli 2011

Chalala85 skriver:

Ej hvo vildt. Det er så stort når man kan få lov til at dele spark med sin mand

Ja, det er SKØNT! 

Anmeld

24. juli 2011

Miia90 skriver:

Ej hvor dejligt

Manden her hjemme nyder også bare når han kan mærke hende

Ja jeg tror altså også at det bliver mere og mere virkeligt for dem så. 

Anmeld

24. juli 2011

Wimmie skriver:

Hvor hyggeligt

Jeg har endnu ikke mærket noget - fik at vide at jeg nok ikke kunne forvente det før uge 20 (er præcis 19+0 i dag), så jeg må være tålmodig...selvom det er svært

Tror nu ikke der går så længe før du mærker noget 

Anmeld

24. juli 2011

Wimmie

Tror nu ikke der går så længe før du mærker noget 

Ja, da jeg var til kønsscanning fik jeg at vide at min moderkage var foranliggende, så jeg skulle ikke forvente at mærke noget før uge 20. Det var jo rart nok at vide så man ikke går og bliver nervøs

Anmeld

24. juli 2011

Lisbeth1985

Igår lykkedes det endelig manden at mærke baby sparke. Jeg løøøøb ind til ham for at han skulle nå det, og hans øjne lyste helt op da han mærkede det. Vi kom sådan til at grine, fordi vi synes det er SÅ syret.

Hvor er det skønt søde

Anmeld

24. juli 2011

Ja, da jeg var til kønsscanning fik jeg at vide at min moderkage var foranliggende, så jeg skulle ikke forvente at mærke noget før uge 20. Det var jo rart nok at vide så man ikke går og bliver nervøs

Min er også foranliggende, men tror så den har rykket sig fremad, så deeet. Det behøver ikke være en hindring, men godt at vide det så man ikke bliver nervøs.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.