Igår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.578 visninger
30 svar
0 synes godt om
24. juli 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Igår lykkedes det endelig manden at mærke baby sparke. Jeg løøøøb ind til ham for at han skulle nå det, og hans øjne lyste helt op da han mærkede det. Vi kom sådan til at grine, fordi vi synes det er SÅ syret.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2011

Wimmie

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Igår lykkedes det endelig manden at mærke baby sparke. Jeg løøøøb ind til ham for at han skulle nå det, og hans øjne lyste helt op da han mærkede det. Vi kom sådan til at grine, fordi vi synes det er SÅ syret.

Hvor hyggeligt

Jeg har endnu ikke mærket noget - fik at vide at jeg nok ikke kunne forvente det før uge 20 (er præcis 19+0 i dag), så jeg må være tålmodig...selvom det er svært

Anmeld

24. juli 2011

2721

Hvor dejligt

Anmeld

24. juli 2011

Sof

Hvor er det dejligt at høre. Min mand har stadig den fornøjelse til gode, han mærkede den rode rundt i går aftes sent, men han har desværre ikke mærket spark endnu, men det skal nok komme.

Et af højdepunkterne ved graviditeten er at kunne dele sparkene med manden og specielt det første spark de mærker og deres reaktion på det. Det er så dejligt.

Bare Danils reaktion på bevægelserne han mærkede i går var fantastisk, så glæder mig til at han mærker rigtige spark

Anmeld

24. juli 2011

Laulund87

Århh!! Fantastisk

Anmeld

24. juli 2011

Chalala85

Ej hvo vildt. Det er så stort når man kan få lov til at dele spark med sin mand

Anmeld

24. juli 2011

Miia90

Ej hvor dejligt

Manden her hjemme nyder også bare når han kan mærke hende

Anmeld

24. juli 2011

Jonatansmor

Glæd dig til du begynder at kunne se fussen stikke ud - det syret!

Drengen var vild med mors ribben, så kunne jeg lige mærke hælen køre ned inden jeg så den lille fod i siden

Anmeld

24. juli 2011

Wimmie skriver:

Hvor hyggeligt

Jeg har endnu ikke mærket noget - fik at vide at jeg nok ikke kunne forvente det før uge 20 (er præcis 19+0 i dag), så jeg må være tålmodig...selvom det er svært

Jeg mærkede liv ret tidligt. I uge 16, men først rigtige spark den sidste uges tid.  Og så skulle manden jo liiige nå det mens det stod på, hehe! 

Anmeld

24. juli 2011

Puslingen skriver:

Hvor dejligt

Ja det var rigtig skønt, og vildt! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.