Lukas' vej til den store verden (lang) +billedespam!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2011

Nessie

Sikke da en fødsel I var igennem, kan godt forstå hvis I syntes det var ret voldsomt, og bare skal tale det igennem flere gange.

Men hvor er indholdet af maven da bare skøn Han er da bare rigtig lækker, og med et fantastisk hår

Kæmpe tillykke med ham

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2011

Happiness

Nessie skriver:

Sikke da en fødsel I var igennem, kan godt forstå hvis I syntes det var ret voldsomt, og bare skal tale det igennem flere gange.

Men hvor er indholdet af maven da bare skøn Han er da bare rigtig lækker, og med et fantastisk hår

Kæmpe tillykke med ham

JM har sagt at vi bare skal ringe når vi har snakket det igennem herhjemme nogle gange. Vi har fået hendes fulde navn, så vi kan få lavet en aftale. Så vi kan snakke det igennem med hende. Så det er super!

Som hun sagde: "sådan en lækker dreng, skal da ikke være enebarn"

Selv om jeg granalvorligt sagde til Stig at vi altid kunne adoptere! Men han skal helt sikker have en lillesøster/bror om nogle år. Så det er bare om at udnytte hendes tilbud!

Anmeld

25. juli 2011

Happiness

Saram skriver:

Hvor er han da bare ALT for lækker!!

Stooort tillykke med ham

// Sara Alrø, som er stolt af at være mor til lille Filuca Nora. 

Tak! Og sikke en smuk datter du har! Hun er da et oplagt mulighed som svigerdatter

Anmeld

25. juli 2011

IngenKoPåIsen

Sikke et langt forløb, fedt du klarede det, respekt!

Og så til billederne.... HVOR ER HAN DEJLIG..! Han ser helt perfekt ud <3 Fik lige mine æggestokke til at klappe en smule  Tillykke med jeres lille smukke Lukas!

Anmeld

25. juli 2011

Nessie

Happiness skriver:

JM har sagt at vi bare skal ringe når vi har snakket det igennem herhjemme nogle gange. Vi har fået hendes fulde navn, så vi kan få lavet en aftale. Så vi kan snakke det igennem med hende. Så det er super!

Som hun sagde: "sådan en lækker dreng, skal da ikke være enebarn"

Selv om jeg granalvorligt sagde til Stig at vi altid kunne adoptere! Men han skal helt sikker have en lillesøster/bror om nogle år. Så det er bare om at udnytte hendes tilbud!

Ha ha, nej sådan en skøn lille én skal da have en søskende

Næste gang går det forhåbentlig også lidt nemmere, og så ved I jo da, at du ikke skal have epidural

Dejligt at høre at du ikke har mistet humøret, og har fået det hele lidt på afstand.

Jeg kunne længe efter fødslen tude over at tale om, at Daniel ikke ville have overlevet en normal fødsel, og det var jo helt fjollet, for vi havde en god læge der hurtigt anbefalede KS, selv om hun ikke vidste hvorfor hjertelyden dykke lidt.
Først bagefter kunne de se at han ikke fik hvad han skulle bruge fra moderkagen under veerne.

Igen, et STORT tillykke med ham

Anmeld

25. juli 2011

Happiness

BabyBambi skriver:

Iih så kom beretningen og billeder som jeg har ventet på!!!! 

Hvor er han altså bare en dejlig og lækker lille trold søde, ham kan du godt være stolt af!! - og dit arbejde for at få ham ud, puuuha sikke en beretning søde!!! Må indrømme jeg bliver en smuuule skræmt hehe, men JM og læger mv. havde jo heldigvis styr på det og det hele endte jo godt og med SÅDAN et FIIINT resultat!!!!

Var en dejlig sms at vågne op til på hospitalet og når jeg synes det var lidt for træls at være der og jeg kedede mig liiidt for meget, så tænkte jeg på dig og din fødsel og lille Lukas, og samtidig kunne jeg jo så høre alle de grædende baby'er på de andre stuer og glæde mig til det bliver min tur(i morgen 2måneder til termin - Aaaargh(lykke/panik )), og af lidt mere glædelige omstændigheder at jeg ligger på barsels/svangre-gangen på Herlev..

Endnu engang TILLYKKE med ham søde, glæder mig til at få lov at se ham på et tidspunkt!!

Tak søde!

Bliver også mere og mere forelsket i ham og hans far, jo flere dage der går!

Farmand er simpelthen fantastisk! Han stod op i morges efter jeg havde ammet, og lod mig sove til kl 10, hvor det var madtid igen Så skønt! Og Lukas er bare så nem. Han spiser hver 3. time, sover et par timer og så kan han bare ligge og hygge. Så det er skønt! DOg har vi måtte tage sut i brug allerede. Han syntes nemlig at mors babs var noget så fantastisk at bruge som sut! 

Går det bedre??. Det var da helt forfærdeligt, men godt der ikke skette noget med jer! Tænkte sådan på dig! Men kunne ikke lige overskue at skrive for mange sms'er der, der var ligesom noget der pressede sig på 

Glæder mig til du har Frej i armene, så kan vi trille københavns gader tynde med barnevognene!

Anmeld

25. juli 2011

Happiness

Malunsesmutti skriver:

Sikke et langt forløb, fedt du klarede det, respekt!

Og så til billederne.... HVOR ER HAN DEJLIG..! Han ser helt perfekt ud <3 Fik lige mine æggestokke til at klappe en smule  Tillykke med jeres lille smukke Lukas!

Ja det var mange timer med veer og uden søvn! Hold k... jeg var smadret til sidst! Nok også derfor jeg skreg at de bare kunne klippe mig op og bruge sugekop

Men det hele er næsten glemt nu, hvor jeg har min skønne dreng!

Anmeld

25. juli 2011

Happiness

Nessie skriver:

Ha ha, nej sådan en skøn lille én skal da have en søskende

Næste gang går det forhåbentlig også lidt nemmere, og så ved I jo da, at du ikke skal have epidural

Dejligt at høre at du ikke har mistet humøret, og har fået det hele lidt på afstand.

Jeg kunne længe efter fødslen tude over at tale om, at Daniel ikke ville have overlevet en normal fødsel, og det var jo helt fjollet, for vi havde en god læge der hurtigt anbefalede KS, selv om hun ikke vidste hvorfor hjertelyden dykke lidt.
Først bagefter kunne de se at han ikke fik hvad han skulle bruge fra moderkagen under veerne.

Igen, et STORT tillykke med ham

Puha det lyder altså heller ikke sjovt! Så er man bare lykkelige over at læger/JM har så stor faglighed at de ved hvad der skal til! Kan godt forstå at du kunne tude over at tænke på det.

Er da næsten lige før jeg tuder over det! Men mine hormoner kører vist også på højtryk!

Men tak igen!

Anmeld

25. juli 2011

Nessie

Happiness skriver:

Puha det lyder altså heller ikke sjovt! Så er man bare lykkelige over at læger/JM har så stor faglighed at de ved hvad der skal til! Kan godt forstå at du kunne tude over at tænke på det.

Er da næsten lige før jeg tuder over det! Men mine hormoner kører vist også på højtryk!

Men tak igen!

Det mest fjollede var bare, at det først var bagefter, vi fandt ud af hvor alvorligt det var, og han lå jo trygt og godt i mine arme, mens jeg tudede over det

Daniel var lyshåret, da han blev født, og det var også et hit hos JM og sygeplejersker, det sker åbenbart ikke ret tit (selvom han ikke hade specielt meget hår )

Anmeld

25. juli 2011

Saram

Happiness skriver:

Tak! Og sikke en smuk datter du har! Hun er da et oplagt mulighed som svigerdatter

Hahaha hvor er du sød!

Ja de kunne sq se godt ud sammen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.