''fødsels mad'' :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juli 2011

NinaNymannMadsen

spiste intet før min datter var kommet til verden.
det var fødegangen der kom med morgenmad/fødselsdags mad. der var noget fransbrød og noget forskelligt at proppe på og så lidt juice.
svigermor var med til fødselen og hun havde købt nogen rundstykker som hende og kenneth så spise da jeg bestemt ikke kunne spise noget.

nu tog hele forløbet så også kun 6½ time fra vandet gik og til min datter var ude og havde spist godt dagen før så var ikk sulten fik lidt og drikke. og havde slet ikk tænkt på at pakke noget selv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2011

Laulund87

Jeg fik både drikkelse og mad på sygehuset

De kom med det hele tiden..

Anmeld

24. juli 2011

Sabsy

Laulund87 skriver:

Jeg fik både drikkelse og mad på sygehuset

De kom med det hele tiden..

Samme her - hele tiden!
Tænkte bare: Undskyld, men ligner jeg en der har tid til at spise nu?!?!

Anmeld

24. juli 2011

Laulund87

Bubbes skriver:

Samme her - hele tiden!
Tænkte bare: Undskyld, men ligner jeg en der har tid til at spise nu?!?!

Jeg kastede op non stop og jeg troede det ligesom gav sig selv at jeg ikke lige skulle spise, men åbenbart ikke

Anmeld

24. juli 2011

Sabsy

Laulund87 skriver:

Jeg kastede op non stop og jeg troede det ligesom gav sig selv at jeg ikke lige skulle spise, men åbenbart ikke

Jeg kastede heldigvis ikke op.. Men det var lige før de kom rendende da jeg skulle køres til akut kejsersnit og med en klapsammen mad - men heldigvis gjorde de ikke.. men fik tilbudt ca hver 30min.. Jeg lå i fødsels i 14timer - pænt irriterende..

Anmeld

24. juli 2011

Laulund87

Bubbes skriver:

Jeg kastede heldigvis ikke op.. Men det var lige før de kom rendende da jeg skulle køres til akut kejsersnit og med en klapsammen mad - men heldigvis gjorde de ikke.. men fik tilbudt ca hver 30min.. Jeg lå i fødsels i 14timer - pænt irriterende..

Arhh okay, det er vist lige voldsomt nok

Anmeld

24. juli 2011

Dianaaa

tak for svar

nu må vi se når jeg kommer så langt hvad jeg finder på

tænkte at det måske var ligeså rart at have noget til efter fødslen og de efterfølgende dage hvis man skal være der mere end en dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.