''fødsels mad'' :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.527 visninger
16 svar
0 synes godt om
24. juli 2011

Dianaaa

kom lige til at sidde og tænke på hvad i mon havde med af spise og drikke da i skulle føde, havde i penge med eller smurte i en madpakke eller ... ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2011

Ayasmor

Dianaaa skriver:

kom lige til at sidde og tænke på hvad i mon havde med af spise og drikke da i skulle føde, havde i penge med eller smurte i en madpakke eller ... ?

Jeg havde et net med clementiner med (fødte i december, og min store craving var clementiner). Derudover blev jeg tilbudt sandwich under fødslen, så spiste også 2 af den slags..

Anmeld

24. juli 2011

tinasmor

På selve dagen hvor jeg skulle føde (vandet gik) der spiste jeg meget lidt. Jeg vidste af erfaring fra første fødsel at jeg kaster op når jeg får store smerter, så ville ikke spise en hel masse. Jeg tog en bolle så vidt jeg husker.

I min fødselstaske havde jeg pakket: nogle juice, nogle lækre muslibars og på selve dagen smurte jeg to boller til os hver. Dem blev jeg glad for. Der var mega travlt på hospitalet og vi lå i 5 timer efter fødslen uden at nogle så til os, så det var så dejligt at have nogle boller og drikkelse i tasken.

Anmeld

24. juli 2011

otlitrom

Jeg havde lige spist boller i karry til aftensmad. Veerne begyndte midt i maden. Jeg havde pakket bananer, grove digstive-kiks, knækbrød, 2 store poser Haribo-slik og ice tea i tasken til at have med.. Det eneste jeg fik var isvand og saft fra fødegangen.. Det gik så stærkt at jeg aldrig nåede at skænke mine provianter en tanke (7 timer fra første ve til Boas  var ude)

Jeg satte dog STOR pris på det på patienthotellet. Især slikposerne

Anmeld

24. juli 2011

Sabina92

Jeg blev tilbudt nogle rugbrøder,men jeg kan ikke lide noget pålæg overhovedet, så dem spiste jeg ikke, fik dog min mor til at købe kartoffelmos og mørbrad, mums (:

Anmeld

24. juli 2011

Isabella_mor

jeg havde læst at sukker satte fut i fejemøjet. og jeg havde sikkert brug for energi.

vi fik kaffe, saft, vand og sandwiches fra fg. og så havde vi selv taget Cola og chokolade og vist nok også en pose slik med..

men jeg spiste ikke særlig meget af det.... 

havde det for dårligt.

Anmeld

24. juli 2011

lukasmor

Ffik serveret varmt mad + dessert og saftevand men kunne ikke tænke på at spise så jeg så faktisk ikke rigtig hvad det var.

Anmeld

24. juli 2011

Julymama

Dianaaa skriver:

Jeg havde frugt og digestive kiks med, også juice brikker..

De digestive holdt i 3 dage på hospitalet, og æblerne blev også først spist efter et par dage .. 

Man går ikke så meget op i at spise når man er derude, og det er på trods af at jeg havde veer i 18 timer, og var på hospitalet i 6 af de timer

Anmeld

24. juli 2011

sarahb

havde intet med, med fik brød og pålæg osv af hospitalet

Anmeld

24. juli 2011

B&J

Mens fødsel stod på spiste jeg slet ingen ting, men efter og før fik vi mad fra sygehuset

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.