Anonym skriver:
Hej baby.dk ..
Ved godt at der er nogen som slet ikke har nogen børn endnu, og som er virkelig skruk, følger virkelig med jer 
Men er jeg den eneste som har barn i forvejen og stadig er skruk ?
Jeg har en søn på 3 måneder og selv da jeg var gravid kunne jeg slet ikke vente til at få den næste, og det kan jeg stadig ikke ..
Nyder min søn i vilde drag og elsker ham mere end al andet, men er virkelig bare SÅ skruk, føler ikke at tingene går hurtigt nok med at få et barn mere .. Ved bare at min søn ville blive en fantastisk storebror ..
Savner følelsen af at være gravid, de ting der sker, følelsen af at føde, følelsen af veer .. Det hele er jo så fantastisk .. Er mere skruk nu end jeg var før jeg fik min søn, og ærlig talt, så var jge SÅ skruk .. Har ventet på at få barn siden jeg var en 15-16 år, og er lige fyldt 22 .. Det er en 5-6 år jeg har ventet, og så lykkedes det endelig .. Men kan bare stadig ikke vente ..
Er jeg den eneste, eller er der andre ?
Skulle lige ud med det .. 
Hehe...jeg ved præcis hvordan du har det.
Jeg har været kronisk skruk siden jeg var 16, og jeg er det stadig nu hvor jeg er 52.
Jeg tror at enten så er man det, eller også så er man det ikke.
Men..aht ens børn og en selv, så er det nu en god ting at lægge lidt bånd på sig selv og tage sig lidt tid imellem hvert barn.
Så kluk du bare videre..du er ikke den eneste.