Er jeg den eneste som har det sådan ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juli 2011

Anonym trådstarter

Tanja-Josefine skriver:

HIHIHI Jeg elskede også min gravilitet helt vildt meget og jeg er bare så SKRUK vil bare så gerne have en til og gå igennem en gravilitet til det er bare så en fantastisk føelse at vide at man bære rundt på et andet liv.  Min datter bliver 2 år i august. Og jeg har været skruk siden hun var 6 måneder. men jeg ville bare ikke have et med hendes far. Men nu har jeg fundet en perfekt mand som gerne vil have et barn med mig...  Jeg skal bare lige færdig gøre min uddannelse og så har vi lavet en aftale om at jeg skal mindst tabe 10 kg da jeg er lidt for overvægtig...  Men når de er tabt så skal vi igang det er helt sikkert  HIHIHI

Så krydser jeg ALT hvad jeg kan for at du taber dem hurtigt,  .. Hvor langt er du med din uddannelse ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2011

Tanja-Josefine

Det er en 4 års uddannelse med 2 år i skole og 2 år i praktik.. jeg er igang med andet år i skole perioden..

så jeg har stadig ca 3 år tilbage... 

Anmeld

20. september 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Tanja-Josefine skriver:

HIHIHI Jeg elskede også min gravilitet helt vildt meget og jeg er bare så SKRUK vil bare så gerne have en til og gå igennem en gravilitet til det er bare så en fantastisk føelse at vide at man bære rundt på et andet liv.  Min datter bliver 2 år i august. Og jeg har været skruk siden hun var 6 måneder. men jeg ville bare ikke have et med hendes far. Men nu har jeg fundet en perfekt mand som gerne vil have et barn med mig...  Jeg skal bare lige færdig gøre min uddannelse og så har vi lavet en aftale om at jeg skal mindst tabe 10 kg da jeg er lidt for overvægtig...  Men når de er tabt så skal vi igang det er helt sikkert  HIHIHI

Det har sørme ikke ændret sig for mig. 29+6 i dag. Og total skruk efter nr 2. 

Anmeld

20. september 2011

Anonym skriver:

Hehe .. Jeg var heller ikke længere henne end dig da jeg blev skruk efter at få nummer 2 Det er jo ghelt fantastisk

Hehe, jeg har ikke skiftet mening. Er 29+6 i dag,og kan ikke vente til jeg venter nr 2. Hehe. 

Anmeld

20. september 2011

Georgia

Jeg har to børn, den midste på et år. Vi skal ikke have flere, så jeg sidder nogle gange og overvejer om jeg må forlade baby.dk - da jeg bliver så skruk herinde

Anmeld

20. september 2011

Tanja-Josefine

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Det har sørme ikke ændret sig for mig. 29+6 i dag. Og total skruk efter nr 2. 

Okai allerede vildt... der kunne jeg godt lige nyde min datter før og efter føslen inden jeg blev skruk hihihi 

Anmeld

20. september 2011

Tanja-Josefine

Georgia skriver:

Jeg har to børn, den midste på et år. Vi skal ikke have flere, så jeg sidder nogle gange og overvejer om jeg må forlade baby.dk - da jeg bliver så skruk herinde

Det ville da være trist hvis du gør men kan godt forstå dig... 

Anmeld

20. september 2011

Tanja-Josefine skriver:

Okai allerede vildt... der kunne jeg godt lige nyde min datter før og efter føslen inden jeg blev skruk hihihi 

Jeg skal skam også nyde den bette lidt, inden nr. 2. Men vi ventede læææænge på at det ville ske, så derfor er skrukheden nok vokset sig stor hen over årene, hehe.  Når det endelig lykkes er det jo så stort, at man gerne vil opleve det igen hurtigt. 

Anmeld

20. september 2011

Benjamins'mor

Har det præcist lige sådan, min søn bliver snart 9 mdr. Hver gang jeg ser gravide maver når de viser dem frem herinde, tænker jeg lidt, årh gid det var mig, savner virkeligt min gravide mave!  Og når folk er ved at gå i fødsel eller lige har født, årh jeg kunne så godt tænke mig at sidde med sådan en bette en i armene igen. 

Anmeld

20. september 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Hej baby.dk ..

Ved godt at der er nogen som slet ikke har nogen børn endnu, og som er virkelig skruk, følger virkelig med jer

Men er jeg den eneste som har barn i forvejen og stadig er skruk ?

Jeg har en søn på 3 måneder og selv da jeg var gravid kunne jeg slet ikke vente til at få den næste, og det kan jeg stadig ikke ..

Nyder min søn i vilde drag og elsker ham mere end al andet, men er virkelig bare SÅ skruk, føler ikke at tingene går hurtigt nok med at få et barn mere .. Ved bare at min søn ville blive en fantastisk storebror ..

Savner følelsen af at være gravid, de ting der sker, følelsen af at føde, følelsen af veer .. Det hele er jo så fantastisk .. Er mere skruk nu end jeg var før jeg fik min søn, og ærlig talt, så var jge SÅ skruk .. Har ventet på at få barn siden jeg var en 15-16 år, og er lige fyldt 22 .. Det er en 5-6 år jeg har ventet, og så lykkedes det endelig .. Men kan bare stadig ikke vente ..

Er jeg den eneste, eller er der andre ?

Skulle lige ud med det ..

Hehe...jeg ved præcis hvordan du har det.
Jeg har været kronisk skruk siden jeg var 16, og jeg er det stadig nu hvor jeg er 52.
Jeg tror at enten så er man det, eller også så er man det ikke.

Men..aht ens børn og en selv, så er det nu en god ting at lægge lidt bånd på sig selv og tage sig lidt tid imellem hvert barn.
Så kluk du bare videre..du er ikke den eneste.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.