Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
EmmaJosephine skriver: Det kan du i hvert fald! Jeg ligger det til side til dig med det samme .. Det er helt sikkert, at du vil have det så, ikke?
Det kan du i hvert fald! Jeg ligger det til side til dig med det samme .. Det er helt sikkert, at du vil have det så, ikke?
Yes, kan du ikke sende mig en pm så jeg har dit navn til den 1 så jeg kan finde dig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lullaby skriver: Yes, kan du ikke sende mig en pm så jeg har dit navn til den 1 så jeg kan finde dig
Jo, det skal jeg nok :-)
EmmaJosephine skriver: Det bliver 31,- i alt Jeg bor ved Viborg, og kan se, at du er fra Hørning, så der er i hvert fald en times kørsel
Det bliver 31,- i alt Jeg bor ved Viborg, og kan se, at du er fra Hørning, så der er i hvert fald en times kørsel
Okay, så må du gerne sende
Smid besked med oplysninger - sendes som Bpost, ikke?
cnmigo skriver: Okay, så må du gerne sende Smid besked med oplysninger - sendes som Bpost, ikke?
Jeg sender oplysningerne til dig :-), og ja, det bliver sendt som B-brev :-)..
Er billed 4 og 14 solgt?
Nalle skriver: Er billed 4 og 14 solgt?
Nej, det er de ikke ..
EmmaJosephine skriver: Nej, det er de ikke ..
Hvis du kan ligge det til side til på fredag, er jeg meget interesseret
Nalle skriver: Hvis du kan ligge det til side til på fredag, er jeg meget interesseret
Det kan du tro, at jeg kan, hvis du er sikker på, at du vil have det
EmmaJosephine skriver: Det kan du tro, at jeg kan, hvis du er sikker på, at du vil have det
Jeg er helt sikker
Sender du en PB med konto oplysningerne så har jeg dem
Nalle skriver: Jeg er helt sikker Sender du en PB med konto oplysningerne så har jeg dem
Jep :-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128