Hikke + bevægelse i maven!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juli 2011

HeidiØ

michelledam skriver:

det er skam ikke alle det gør det ved.. Isabella har også enormt aktiv til det sidste.. hun havde også hikke hele tiden næsten.. det synes jeg nemlig også var lidt irreterende nogen gange.. men dit barn bliver ikke hyperaktivt.. hehe Isabella havde rigtig meget plads også tilsidst så derfor mærkede jeg hende hele tiden.. og var så øm i min mave fordi hun sparkede og slog så hårdt.. men du skal bare være glad for at der sker så meget derinde for så vil det jo være nemmere at spotte hvis der er noget galt

Ej, det var dejligt at høre! Ja, måske er det fordi han bare har super meget plads derinde stadig, hvem ved! - men du har ret; det er rart da man så hurtigt ville kunne mærke hvis "noget var galt"!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2011

HeidiØ

Mor til 'en, og nu snart 2 :o) skriver:

Ja det er noget der ka mærkes!

Det blir så fantastisk og få de små ud ti os. Ventetiden på at bebs ska komme er ikk den værste, h*n må gern blive liggende derinde og hygge sig lidt endnu. Men ventetiden på og få afvide om det er lille dejlig lillesøster eller bror vi ska ha med os hjem, den er begyndt og være svær

Ej, huha, det kan jeg godt forstå  .. jeg tager hatten af for jer der kan vente med kønnet. På en måde sys jeg det ku være rigtig spændende IKKE at vide det - men på den anden side er jeg rigtig glad for jeg ved det er en dreng  Hehe..

Anmeld

24. juli 2011

HeidiØ

Nessie skriver:

Daniel havde hikke min. 6 gange om dagen

Han kunne bruge en hel dag på at holde fest (det var ret hårdt sidst på dagen ), men så var han også stille i et par dage, hvor jeg kun mærkede lidt til ham, og sådan kørte det i hvert fald den sidste måneds tid

Ja, al den hikke, det er virkelig vildt - det prikker bare sådan underligt helt ned i min egen numse, haha! .. Men det er dejligt han prøver at lære at trække vejret selv!

Anmeld

24. juli 2011

HeidiØ

Deka11 skriver:

Jeg synes det er lidt svært at finde ud af det med hvor meget man skal kunne mærke den bette og sådan. Jeg er i uge 33+2 idag, og de sidste par dage har jeg ikke mærket særlig meget til bettepigen. Har faktisk været helt bekymret. For i 2 uger før har jeg mærket utrolig meget til hende. Er sikker på at hun har holdt fest derinde i de 14 dage. 

Men jeg kan så forstå at det åbenbart er normalt, at man mærker mindre nu? Når bare man mærker liv, er det vel godt nok, ik?

Men ellers er det en meget sjov fornemmelse i maven, når de har hikke.  Men lidt forstyrrende, når man skal sove.  

Jo, det er åbenbart MEGET forskelligt fra en graviditet til en anden om man mærker meget eller lidt liv!  .. jeg har endnu ikke prøvet han har ligget stille i en dag eller to, men måske det kommer! ..

Og jo! Man skal bare være glad når man mærker liv

Anmeld

24. juli 2011

Nessie

HeidiØ skriver:

Ja, al den hikke, det er virkelig vildt - det prikker bare sådan underligt helt ned i min egen numse, haha! .. Men det er dejligt han prøver at lære at trække vejret selv!

Ja, det er en ret sjov følelse, når de hikker. De dage Daniel var stille, var jeg glad når han hikkede, for så vidste jeg da at han bare slappede af

Anmeld

24. juli 2011

Deka11

HeidiØ skriver:

Jo, det er åbenbart MEGET forskelligt fra en graviditet til en anden om man mærker meget eller lidt liv!  .. jeg har endnu ikke prøvet han har ligget stille i en dag eller to, men måske det kommer! ..

Og jo! Man skal bare være glad når man mærker liv

Det lyder godt.  Så nyder jeg at jeg kun mærker lidt til hende nu.

Man kan bare nemt blive så bekymret, når det ændre sig med deres aktivitet.  Men selvfølgelig er alt som det skal være.

Anmeld

24. juli 2011

morethanperfect

HeidiØ skriver:

Hej piger!

Nu runder jeg 33+0 idag - jubii! .. og har bare hørt mange sige at så ændre bebs snart "adfærd" i maven. Man skulle mærke mindre liv - her er det helt modsat! Jeg mærker ham derinde HELE tiden. Derudover har han hikke utrolig mange gange om dagen! ..

Er der andre der oplever det, eller er det bare mig der allerede kan se frem til et hyperaktivt barn?

Hikken er noglegange pænt irriterende, det prikker i hele underlivet hver gang! Haha..

Knus

Oscar var aktiv konstant .. Hele tiden, og sommetider vågnede jeg nogle gange om natten  .... Han er stadig aktiv

Hikke, havde han også hele tiden .. 

Anmeld

24. juli 2011

HeidiØ

morethanperfect skriver:

Oscar var aktiv konstant .. Hele tiden, og sommetider vågnede jeg nogle gange om natten  .... Han er stadig aktiv

Hikke, havde han også hele tiden .. 

Ja, jeg vågner også bare ofte om natten, og så er der bare fest i maven!  .. dejligt han er aktiv, det er jeg ikke i tvivl om vores lille mand også blir

Anmeld

24. juli 2011

morethanperfect

HeidiØ skriver:

Ja, jeg vågner også bare ofte om natten, og så er der bare fest i maven!  .. dejligt han er aktiv, det er jeg ikke i tvivl om vores lille mand også blir

Håber jeg da .. Man blir så livsglad  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.