Hikke + bevægelse i maven!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.428 visninger
18 svar
0 synes godt om
23. juli 2011

HeidiØ

Hej piger!

Nu runder jeg 33+0 idag - jubii! .. og har bare hørt mange sige at så ændre bebs snart "adfærd" i maven. Man skulle mærke mindre liv - her er det helt modsat! Jeg mærker ham derinde HELE tiden. Derudover har han hikke utrolig mange gange om dagen! ..

Er der andre der oplever det, eller er det bare mig der allerede kan se frem til et hyperaktivt barn?

Hikken er noglegange pænt irriterende, det prikker i hele underlivet hver gang! Haha..

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2011

Mor til 'en, og nu snart 2 :o)

Nøjagtigt det samme her.   ..Der er ballade derinde hele tiden og bette trolden har godt nok os tit hikke.

Jeg er 32+4 idag og ønsker kun at mave skindet snart vil gi sig lidt mere, for når der blir sparket og vendt rundt derinde, så er der godt nok ved og være for trængt med plads og ka gøre afsindig ondt på moren her

Anmeld

24. juli 2011

Marisen81

HeidiØ skriver:

Hej piger!

Nu runder jeg 33+0 idag - jubii! .. og har bare hørt mange sige at så ændre bebs snart "adfærd" i maven. Man skulle mærke mindre liv - her er det helt modsat! Jeg mærker ham derinde HELE tiden. Derudover har han hikke utrolig mange gange om dagen! ..

Er der andre der oplever det, eller er det bare mig der allerede kan se frem til et hyperaktivt barn?

Hikken er noglegange pænt irriterende, det prikker i hele underlivet hver gang! Haha..

Knus

De sidste 2 dage har jeg mærket mindre til min datter. Igår måtte jeg lægge mig på sengen og puffe temmelig kraftigt til hende. Nåede virkelig at blive nervøs!!

Mærker hende heldigvis, men slet ikke i samme omfang. Synes egentlig det er rart nok, for hun har godt nok været en bullerbasse til tider!

Lige før havde hun hikke, det er godt nok en sjov fornemmelse

Anmeld

24. juli 2011

HeidiØ

Mor til 'en, og nu snart 2 :o) skriver:

Nøjagtigt det samme her.   ..Der er ballade derinde hele tiden og bette trolden har godt nok os tit hikke.

Jeg er 32+4 idag og ønsker kun at mave skindet snart vil gi sig lidt mere, for når der blir sparket og vendt rundt derinde, så er der godt nok ved og være for trængt med plads og ka gøre afsindig ondt på moren her

Ej, hvor dejligt at høre det ikke kun er mig!!  Self er det rart der er liv, men er du vimmer mand, han flytter tit rundt derinde uden plads! Haha! ... det blir dejligt når han dukker op en dag ude i den virkelige verden

Anmeld

24. juli 2011

Mor til 'en, og nu snart 2 :o)

HeidiØ skriver:

Ej, hvor dejligt at høre det ikke kun er mig!!  Self er det rart der er liv, men er du vimmer mand, han flytter tit rundt derinde uden plads! Haha! ... det blir dejligt når han dukker op en dag ude i den virkelige verden

Ja det er noget der ka mærkes!

Det blir så fantastisk og få de små ud ti os. Ventetiden på at bebs ska komme er ikk den værste, h*n må gern blive liggende derinde og hygge sig lidt endnu. Men ventetiden på og få afvide om det er lille dejlig lillesøster eller bror vi ska ha med os hjem, den er begyndt og være svær

Anmeld

24. juli 2011

Najsen86

Lillepigen her er også rigtig aktiv, har hikke flere gange om dagen

osv, selvom jeg er- i uge 39. så her mærker jeg bare mere til hende

for hver dag der går... Dejligt!

Anmeld

24. juli 2011

Deka11

Jeg synes det er lidt svært at finde ud af det med hvor meget man skal kunne mærke den bette og sådan. Jeg er i uge 33+2 idag, og de sidste par dage har jeg ikke mærket særlig meget til bettepigen. Har faktisk været helt bekymret. For i 2 uger før har jeg mærket utrolig meget til hende. Er sikker på at hun har holdt fest derinde i de 14 dage. 

Men jeg kan så forstå at det åbenbart er normalt, at man mærker mindre nu? Når bare man mærker liv, er det vel godt nok, ik?

Men ellers er det en meget sjov fornemmelse i maven, når de har hikke.  Men lidt forstyrrende, når man skal sove.  

Anmeld

24. juli 2011

Mother-love

HeidiØ skriver:

Hej piger!

Knus

det er skam ikke alle det gør det ved.. Isabella har også enormt aktiv til det sidste.. hun havde også hikke hele tiden næsten.. det synes jeg nemlig også var lidt irreterende nogen gange.. men dit barn bliver ikke hyperaktivt.. hehe Isabella havde rigtig meget plads også tilsidst så derfor mærkede jeg hende hele tiden.. og var så øm i min mave fordi hun sparkede og slog så hårdt.. men du skal bare være glad for at der sker så meget derinde for så vil det jo være nemmere at spotte hvis der er noget galt

Anmeld

24. juli 2011

Nessie

Daniel havde hikke min. 6 gange om dagen

Han kunne bruge en hel dag på at holde fest (det var ret hårdt sidst på dagen ), men så var han også stille i et par dage, hvor jeg kun mærkede lidt til ham, og sådan kørte det i hvert fald den sidste måneds tid

Anmeld

24. juli 2011

HeidiØ

Najsen86 skriver:

Lillepigen her er også rigtig aktiv, har hikke flere gange om dagen

osv, selvom jeg er- i uge 39. så her mærker jeg bare mere til hende

for hver dag der går... Dejligt!

Ej, det var da dejligt at høre  .. sikken en forskel på graviditeter, hihi!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.