hvad betyder det ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2009

Heidi.

MariaE skriver:

Tøserne har altså læst forkert da de besvarede dit indlæg....
En ÆL test er desværre kun positiv såfremt teststregen er tydeligere end kontrollstregen eller mindst lige så tydelig.....er den svagere er den ikke positiv og du vil sikket ikke have Æl inden for de næste 24 timers tid...ÆL testen viser jo kun hvornår du kan FORVENTE ÆL CA..ikke hvornår den rent faktisk er der

Ja det er korrekt....!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2009

Heidi.

HeY skriver:

heh .
Er os i gang
Er det nok "bare" at gøre det en gang om dagen i Æl-løsnings perioden ?
..
Eller har du et godt råd - så tages det gerne imod ..

Man har chance for at blive gravid både før og efter ægløsning.. Da sæden kan overleve i flere dage, og at ægget bliver siddende et par dage inden det vandre nedaf.

Så i behøver ikke have sewx præcis på dagen med ægløsning.

Hilsen Heidi

Anmeld

8. januar 2009

HeY

Så må vi se om heldet har været der ..

Vi var samm 3dage i træk, da jeg fik en positiv Æl-løsnings test ...
Så må vi da være dækket nogenlunde ind ?

Anmeld

8. januar 2009

HeY

Piamus skriver:

Tak Matilde og HeY!

Jeg bruger ikke ÆL-test endnu, for jeg forsøgte at blive gravid for 3 år siden med en eks-kæreste. I dag, kan man sige "Heldigvis du ikke blev gravid med ham", men dengang, tog jeg de dér ÆL-teste og jeg er bange for, at de faktisk stressede mig mere end de gavnede, for vi blev jo ikke gravide.

Så denne gang har jeg valgt ikke at teste, men i stedet bare have en masse samleje med manden og så ellers prøve ikke at tænke så meget over det, men det er jo netop dét, der er problemet! Man tænker jo faktisk over det rimelig ofte alligevel.

Derfor meldte jeg mig ind her. Jeg fandt jo pludselig ud af, der var et sted, hvor man kunne dele sine tanker og udveksle erfaringer med andre.

Så er vildt glad for I reagerede. )

Synes I, jeg skal bruge ÆL-test denne gang? Stresser det ikke jer at bruge dem?

Knus Piamus

Jeg er ret gald for at der findes sådan nogen teste -
for vi prøvede os en del mdr uden at teste, men jeg bildte mig ind at jeg havde Æg-løsnin hele tiden GRINER - men det skete bare ikk noget heh ..

så jeg valgte at bruge Æl-teste denne gang her , og det er da lidt stressne, men prøver at gør alt for ikke at stresse mig selv og ikk tænke så meget på det .. selvom det igen er svært heh ..
men tilgengæld føler jeg, at jeg har helt mere styr over tingne, netop fordi jeg får klar besked på hvornår der ska sexes , + det løse selvf ( håber du forstod hvor jeg vil hen af )

Krram

Anmeld

8. januar 2009

HeY

Mathilde skriver:

Først velkommen til Håber du bliver glad for at være herinde.

Vi havde sex samme dag som testen var positiv samt dagen efter og 14 dage senere stod jeg med en positiv graviditetstest
Jeg har ikke før hørt at man skulle vente et døgn... Måske er det en fordel hvis manden har dårlig sædkvalitet, men jeg er ikke sikker...

Held og lykke

så i havde sex de 2 dage og ikke mere ? .. og så stod du med en positiv G-test?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.