hvad betyder det ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. januar 2009

HeY

der bliver ved med at være 2 streger. test stregen er stadigvæk ikke ligeså tydelig som kontrol stregen ..
årrrh ! ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2009

HeY

OBS : Det er ægløsnings teste jeg snakker om ..

Anmeld

3. januar 2009

HeY

Nu både test stregen og kontrol stregen lige tydelige ÆL testen, hvornår kan man så forvent æl ? - Hvornår det bedst at være samm ?

ihh - håber det lykkes for os nu

Anmeld

3. januar 2009

twinboys

HeY skriver:

Nu både test stregen og kontrol stregen lige tydelige ÆL testen, hvornår kan man så forvent æl ? - Hvornår det bedst at være samm ?

ihh - håber det lykkes for os nu

Bare igang...

Det havde jeg gjort...

Men har aldrig taget sådanne test...

Men vil da tro at når de er lige tydelige, ja så betyder det vel at den så er der...

Majbritt

Anmeld

4. januar 2009

HeY

heh .
Er os i gang
Er det nok "bare" at gøre det en gang om dagen i Æl-løsnings perioden ?
..
Eller har du et godt råd - så tages det gerne imod ..

Anmeld

7. januar 2009

Pipsemor

Hejsa,

Ny her på siden.

Er heller ikke gravid endnu og håber også ligesom mange andre, der ikke har haft gevinst endnu, at der meget snart er.

Jeg synes helt sikkert HeY stiller relevante spørgsmål. Har selv tænkt det samme hver gang, jeg er midt mellem to menses. Og spekulerer også på, hvornår man skal være sammen med kæresten/manden, hvis ÆL-testen er positiv. For jeg synes, jeg har læst et sted, at er testen positiv, skal man vente 24 timer med sex?!? Men hvorfor det, hvis sæden lever i 2-3 døgn?

HeY, tak for et relevant indlæg.

Hilsen Piamus

Anmeld

7. januar 2009

Mathilde

Piamus skriver:

Hejsa,

Ny her på siden.

Er heller ikke gravid endnu og håber også ligesom mange andre, der ikke har haft gevinst endnu, at der meget snart er.

Jeg synes helt sikkert HeY stiller relevante spørgsmål. Har selv tænkt det samme hver gang, jeg er midt mellem to menses. Og spekulerer også på, hvornår man skal være sammen med kæresten/manden, hvis ÆL-testen er positiv. For jeg synes, jeg har læst et sted, at er testen positiv, skal man vente 24 timer med sex?!? Men hvorfor det, hvis sæden lever i 2-3 døgn?

Hilsen Piamus

Først velkommen til Håber du bliver glad for at være herinde.

Vi havde sex samme dag som testen var positiv samt dagen efter og 14 dage senere stod jeg med en positiv graviditetstest
Jeg har ikke før hørt at man skulle vente et døgn... Måske er det en fordel hvis manden har dårlig sædkvalitet, men jeg er ikke sikker...

Held og lykke

Anmeld

7. januar 2009

HeY

Piamus skriver:

Hejsa,

Ny her på siden.

Hilsen Piamus

Hey

Byder dig velkommen på side, håber også at du bliver glad for at være her - jeg benytter mig meget af side - synes det dejligt at man kan stille alle mulige spørgamål uden at føle sig dum .. heh -.

Tak for din søde kommentar ..

Anmeld

7. januar 2009

Pipsemor

Tak Matilde og HeY!

Jeg bruger ikke ÆL-test endnu, for jeg forsøgte at blive gravid for 3 år siden med en eks-kæreste. I dag, kan man sige "Heldigvis du ikke blev gravid med ham", men dengang, tog jeg de dér ÆL-teste og jeg er bange for, at de faktisk stressede mig mere end de gavnede, for vi blev jo ikke gravide.

Så denne gang har jeg valgt ikke at teste, men i stedet bare have en masse samleje med manden og så ellers prøve ikke at tænke så meget over det, men det er jo netop dét, der er problemet! Man tænker jo faktisk over det rimelig ofte alligevel.

Derfor meldte jeg mig ind her. Jeg fandt jo pludselig ud af, der var et sted, hvor man kunne dele sine tanker og udveksle erfaringer med andre.

Så er vildt glad for I reagerede. )

Synes I, jeg skal bruge ÆL-test denne gang? Stresser det ikke jer at bruge dem?

Knus Piamus

Anmeld

8. januar 2009

Mathilde

Piamus skriver:

Tak Matilde og HeY!

Jeg bruger ikke ÆL-test endnu, for jeg forsøgte at blive gravid for 3 år siden med en eks-kæreste. I dag, kan man sige "Heldigvis du ikke blev gravid med ham", men dengang, tog jeg de dér ÆL-teste og jeg er bange for, at de faktisk stressede mig mere end de gavnede, for vi blev jo ikke gravide.

Så denne gang har jeg valgt ikke at teste, men i stedet bare have en masse samleje med manden og så ellers prøve ikke at tænke så meget over det, men det er jo netop dét, der er problemet! Man tænker jo faktisk over det rimelig ofte alligevel.

Derfor meldte jeg mig ind her. Jeg fandt jo pludselig ud af, der var et sted, hvor man kunne dele sine tanker og udveksle erfaringer med andre.

Så er vildt glad for I reagerede. )

Synes I, jeg skal bruge ÆL-test denne gang? Stresser det ikke jer at bruge dem?

Knus Piamus

Altså nu blev jeg gravid første månede jeg brugte dem, så jeg ved ikke hvordan det er, at bruge dem i en længere periode eller om det kan være en stress-faktor...
Nu ved jeg ikke hvor længe i har prøvet, men måske bliver du lettere gravid med din nuværende kæreste

Knus fra Mathilde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.