Frosting til cake-pops? Opskrift søges :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. august 2011

marloutti

Anne85 skriver:

Ha ha... de blev squ ik så kønne... det var alligevel sværere end jeg havde forventet at få chokoladen pæn... og mit pynt er ikke det vilde... havde bare købt hvad jeg nu ku finde i bilka  Men det smagte skide godt og faldt i alles smag

Min computer driller lige... men hvis du googler "dr popcakes" så kommer der et link frem fra aftenshowet - det er den opskrift jeg har brugt - så kan du se hvor stor en mængde kage der var.

Øj, de ser sgi da super fine ud...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2011

K&S

KaMa skriver:

Hvor sjovt!

Jeg har nøjagtig samme projekt her til mine børns 1 års fødselsdag.

Har fået købt pinde.. som lige skal skæres til. Bagt nogle sandkager, som er i fryseren. Købt usaltet smør til frosting.. Og en masse skønt lir til at pynte med.

Blev dine gode? har du billeder?

Ikke mindst: Hvad vil en nybegynder give af gode råd til en anden nybegynder. Hvilken fejl, skal jeg ikke begå?

Vi har været i sommerhus i denne uge og der er Anton blevet fejret med en "almindelig" lagkage - vi skal først holde hans fødselsdag for familien den 3. september, så jeg har ingen gode råd endnu  

Hvor har du købt pinde? Og hvilken opskrift på frosting bruger du?

Jeg glæder mig til at se billeder af dine cake-pops  det virker jo simpelt, meeeen man ved jo aldrig

Anmeld

6. august 2011

Vial

K&S skriver:

Vi har været i sommerhus i denne uge og der er Anton blevet fejret med en "almindelig" lagkage - vi skal først holde hans fødselsdag for familien den 3. september, så jeg har ingen gode råd endnu  

Hvor har du købt pinde? Og hvilken opskrift på frosting bruger du?

Jeg glæder mig til at se billeder af dine cake-pops  det virker jo simpelt, meeeen man ved jo aldrig

Jeg har købt pinde i panduro. De skal lige klippes over, da de er ret lange.

Jeg har købt smør, flormelis, citron, vaniliesukker. Så vil lave det ud af det. Det går ikke med flødeost, det er der nogle i min familie, der slet ikke kan forholde sig til.

Palmin overvejede jeg, men det er jeg ikke helt tryg ved.

Har købt usaltet smør.

Synes også det virkede let, men må sige, at jeg har brugt meget tid og energi på at forberede. Fx er jeg lidt i tvivl om, hvordan jeg skal stille dem an.

Anmeld

29. august 2011

K&S

KaMa skriver:

Jeg har købt pinde i panduro. De skal lige klippes over, da de er ret lange.

Jeg har købt smør, flormelis, citron, vaniliesukker. Så vil lave det ud af det. Det går ikke med flødeost, det er der nogle i min familie, der slet ikke kan forholde sig til.

Palmin overvejede jeg, men det er jeg ikke helt tryg ved.

Har købt usaltet smør.

Synes også det virkede let, men må sige, at jeg har brugt meget tid og energi på at forberede. Fx er jeg lidt i tvivl om, hvordan jeg skal stille dem an.

Hvordan gik det med projekt pop-cakes?

Jeg skal i gang i denne uge og er meget spændt...!

Har du en mere præcis opskrift på din frosting? Og hvor stor en kage, det passede til?

Og hvordan havde du "anrettet" dem? Jeg er lidt i vildrede lige nu

Anmeld

29. august 2011

Vial

K&S skriver:

Hvordan gik det med projekt pop-cakes?

Jeg skal i gang i denne uge og er meget spændt...!

Har du en mere præcis opskrift på din frosting? Og hvor stor en kage, det passede til?

Og hvordan havde du "anrettet" dem? Jeg er lidt i vildrede lige nu

Jeg droppede det pga tidspress. Fik bare lavet nogle alm. lagkager. Øv øv, men har haft 2x 1 årige hjemme på fuld tid i en måned ..pyhh

Anmeld

29. august 2011

K&S

KaMa skriver:

Jeg droppede det pga tidspress. Fik bare lavet nogle alm. lagkager. Øv øv, men har haft 2x 1 årige hjemme på fuld tid i en måned ..pyhh

Øv, hvor ærgeligt  men kan sagtens forstå dig...!

Havde i en dejlig dag?

Er de små pus syge?

Anmeld

29. august 2011

Vial

K&S skriver:

Øv, hvor ærgeligt  men kan sagtens forstå dig...!

Havde i en dejlig dag?

Er de små pus syge?

Måtte først aflyse oprindelig fest pga sygdom. Holdt det først i lørdags. Det var en skøn dag med fætre og kusine og resten af flokken.

Dagplejer har haft 4 ugers ferie!!

Anmeld

29. august 2011

K&S

KaMa skriver:

Måtte først aflyse oprindelig fest pga sygdom. Holdt det først i lørdags. Det var en skøn dag med fætre og kusine og resten af flokken.

Dagplejer har haft 4 ugers ferie!!

Hold da op, det var længe - du må glæde dig lidt (eller meget) til hun vender tilbage

Anmeld

29. august 2011

Vial

K&S skriver:

Hold da op, det var længe - du må glæde dig lidt (eller meget) til hun vender tilbage

Hun er retur i dag!! Har fået vuggestue i midten af september, men de kommer i dagpleje indtil da. Trænger til aflastning!

Anmeld

30. august 2011

K&S

KaMa skriver:

Hun er retur i dag!! Har fået vuggestue i midten af september, men de kommer i dagpleje indtil da. Trænger til aflastning!

Dejligt for dig  

Har det hele tiden været meningen at de skulle i VS?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.