Frosting til cake-pops? Opskrift søges :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.558 visninger
20 svar
0 synes godt om
23. juli 2011

K&S

Hvilken frosting bruger I til cake-pops?

Jeg er HELT nybegynder indenfor cake-pops, men de skal da afprøves til lillemanden 1-års fødselsdag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2011

K&S

Slet ingen?

Anmeld

24. juli 2011

Anne85

Frosting:
100 g flødeost (må ikke være light)
1 tsk vaniljesukker
200 g flormelis

Sådan gør du:
1. Rør flødeost, flormelis og vaniljesukker sammen i en skål.

2. Nu skal kagen smuldres i en stor skål. Brug fingrene eller en el-pisker.
3. Bland frosting med den smuldrede kage, så det hele er godt blandet.
4. Form nu kugler i mundret størrelse af kagemassen.
5. Sæt kagerne på køl, så de er kolde, når de skal overtrækkes.

Jeg brugte denne frosting - ved at andre har brugt en smørcreme - men jeg synes det her var nemt at arbejde med og det smagte skide godt

Anmeld

24. juli 2011

K&S

Anne85 skriver:

Frosting:
100 g flødeost (må ikke være light)
1 tsk vaniljesukker
200 g flormelis

Sådan gør du:
1. Rør flødeost, flormelis og vaniljesukker sammen i en skål.

2. Nu skal kagen smuldres i en stor skål. Brug fingrene eller en el-pisker.
3. Bland frosting med den smuldrede kage, så det hele er godt blandet.
4. Form nu kugler i mundret størrelse af kagemassen.
5. Sæt kagerne på køl, så de er kolde, når de skal overtrækkes.

Jeg brugte denne frosting - ved at andre har brugt en smørcreme - men jeg synes det her var nemt at arbejde med og det smagte skide godt

Tusind tak

Hvordan passer mængden ifht. kagestr.?

Skulle vi ikke også se dine cake-pops? Jeg har ventet med spænding

Anmeld

24. juli 2011

Anne85

Ha ha... de blev squ ik så kønne... det var alligevel sværere end jeg havde forventet at få chokoladen pæn... og mit pynt er ikke det vilde... havde bare købt hvad jeg nu ku finde i bilka  Men det smagte skide godt og faldt i alles smag

Min computer driller lige... men hvis du googler "dr popcakes" så kommer der et link frem fra aftenshowet - det er den opskrift jeg har brugt - så kan du se hvor stor en mængde kage der var.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. juli 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

K&S skriver:

Jeg er HELT nybegynder indenfor cake-pops, men de skal da afprøves til lillemanden 1-års fødselsdag

Du kan bruge en hvilken som helst frosting til dine popcakes. Jeg bruger en chokolade frosting til chokoladekage og vanille/cheese  til en sandkage. 

Anmeld

24. juli 2011

K&S

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Du kan bruge en hvilken som helst frosting til dine popcakes. Jeg bruger en chokolade frosting til chokoladekage og vanille/cheese  til en sandkage. 

Har du opskrift på dem begge?

Anmeld

24. juli 2011

K&S

Anne85 skriver:

Ha ha... de blev squ ik så kønne... det var alligevel sværere end jeg havde forventet at få chokoladen pæn... og mit pynt er ikke det vilde... havde bare købt hvad jeg nu ku finde i bilka  Men det smagte skide godt og faldt i alles smag

Min computer driller lige... men hvis du googler "dr popcakes" så kommer der et link frem fra aftenshowet - det er den opskrift jeg har brugt - så kan du se hvor stor en mængde kage der var.

Eeeeej, de er da FINE

Jeg prøver at lure opskriften ud derinde...!

Hvor købte du pinde henne? og hvad havde du sat dem i?

Anmeld

24. juli 2011

K&S

Anne85 skriver:

Hvor købte du candy-melts?

Anmeld

6. august 2011

Vial

K&S skriver:

Hvor sjovt!

Jeg har nøjagtig samme projekt her til mine børns 1 års fødselsdag.

Har fået købt pinde.. som lige skal skæres til. Bagt nogle sandkager, som er i fryseren. Købt usaltet smør til frosting.. Og en masse skønt lir til at pynte med.

Blev dine gode? har du billeder?

Ikke mindst: Hvad vil en nybegynder give af gode råd til en anden nybegynder. Hvilken fejl, skal jeg ikke begå?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.