Frosting til cake-pops? Opskrift søges :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.558 visninger
20 svar
0 synes godt om
23. juli 2011

K&S

Hvilken frosting bruger I til cake-pops?

Jeg er HELT nybegynder indenfor cake-pops, men de skal da afprøves til lillemanden 1-års fødselsdag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2011

K&S

Slet ingen?

Anmeld

24. juli 2011

Anne85

Frosting:
100 g flødeost (må ikke være light)
1 tsk vaniljesukker
200 g flormelis

Sådan gør du:
1. Rør flødeost, flormelis og vaniljesukker sammen i en skål.

2. Nu skal kagen smuldres i en stor skål. Brug fingrene eller en el-pisker.
3. Bland frosting med den smuldrede kage, så det hele er godt blandet.
4. Form nu kugler i mundret størrelse af kagemassen.
5. Sæt kagerne på køl, så de er kolde, når de skal overtrækkes.

Jeg brugte denne frosting - ved at andre har brugt en smørcreme - men jeg synes det her var nemt at arbejde med og det smagte skide godt

Anmeld

24. juli 2011

K&S

Anne85 skriver:

Frosting:
100 g flødeost (må ikke være light)
1 tsk vaniljesukker
200 g flormelis

Sådan gør du:
1. Rør flødeost, flormelis og vaniljesukker sammen i en skål.

2. Nu skal kagen smuldres i en stor skål. Brug fingrene eller en el-pisker.
3. Bland frosting med den smuldrede kage, så det hele er godt blandet.
4. Form nu kugler i mundret størrelse af kagemassen.
5. Sæt kagerne på køl, så de er kolde, når de skal overtrækkes.

Jeg brugte denne frosting - ved at andre har brugt en smørcreme - men jeg synes det her var nemt at arbejde med og det smagte skide godt

Tusind tak

Hvordan passer mængden ifht. kagestr.?

Skulle vi ikke også se dine cake-pops? Jeg har ventet med spænding

Anmeld

24. juli 2011

Anne85