Har lyst til at tude selv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juli 2011

MinNoah

Bare tud løs... Jeg har siddet en del gange og grædt om natten i ren frustration over knægten ikke ville sove....Det er SÅ hårdt!!!

Men jeg lover dig - det bliver bedre med tiden!! Giv hende evt lidt pamol hvis I vurderer det er smerter fra tænderne der påvirker hende..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2011

Anonym trådstarter

kan godt forstår du er ked. det bliver man når guldet ikke har det godt. har du givet hende noget til at dulme smerterne? enten panodil eller dolodent?

Har givet hende Pinex- selvom jeg helst ville undgå det. Men kan slet ikke have hun har det sådan, føler mig virkelig magtesløs

Anmeld

23. juli 2011

K&S

Det har stået på i mange dage nu  ved det kan være tænder - hun har 3 og 2 på vej - men det er så hårdt, og føler mig virkelig hjælpe løs. Bare jeg sidder her og skriver, er jeg ved at græde

Græd, græd, græd - det er den bedste måde at få det ud

Vil hun ligge på jeres arm? For så kunne hun måske finde ro ved at blive vugget i søvn  

Ellers prøv at lade hende sidde med en kold agurk eller lignende i munden, den køler og kan virke beroligende  Og ellers giv hende tandbørsten - Anton havde hans i munden hele tiden, da hans 2 tænder brød igennem

Og giv hende lidt Panodil, så hun kan få lidt søvn

Anmeld

23. juli 2011

Anonym trådstarter

K&S skriver:

Græd, græd, græd - det er den bedste måde at få det ud

Vil hun ligge på jeres arm? For så kunne hun måske finde ro ved at blive vugget i søvn  

Ellers prøv at lade hende sidde med en kold agurk eller lignende i munden, den køler og kan virke beroligende  Og ellers giv hende tandbørsten - Anton havde hans i munden hele tiden, da hans 2 tænder brød igennem

Vil gør et forsøg - manden prøver lige inde i soveværelset..

Anmeld

23. juli 2011

Clisolka

Har kæmpet siden kl. 19.45 med en grændende datter (hun bliver 9 mdr. om få dage) - er så tæt på at sætte mig i hjørnet og bare storetude.. Manden har taget over - men det går bare ikke. Hun skriger og skriger...  Orker det snart ikke mere... Har følelsen af at jeg har lysten til at opgive - selvom jeg elsker min datter helt op til  og tilbage igen..

Puuuh jeg ved hvordan du har det - Isabella herhjemme er også akkurat faldet i søvn, ellers har hun grædt den sidste 1½ time...  Vi fandt i går tand nr. 5, så det er sandsynligvis den der driller... Vi har smurt Aftamed på, og det virkede 

Anmeld

23. juli 2011

Anonym trådstarter

Babymor2010 skriver:

Puuuh jeg ved hvordan du har det - Isabella herhjemme er også akkurat faldet i søvn, ellers har hun skreget den sidste 1½ time...  Vi fandt i går tand nr. 5, så det er sandsynligvis den der driller... 

Anmeld

23. juli 2011

Sundahl88

Anonym skriver:

Hun har ikke feber - havde hun igår.

Hun er ved at få tænder - synes bare det er vildt at det gør så meget´, at hun ikke vil have mælk eller have vi sidder med hende.

Hun vil kun stå op med os.

hvis det er tænder hjælper det nogle gange at gnuppe lidt, give en kold stang agurk eller andet koldt at bide i, hvis i kan få hende til det.

Anmeld

23. juli 2011

K&S

Anonym skriver:

Vil gør et forsøg - manden prøver lige inde i soveværelset..

Det hjalp her

Pøj pøj

Anmeld

23. juli 2011

Puller

Anonym skriver:

Har kæmpet siden kl. 19.45 med en grændende datter (hun bliver 9 mdr. om få dage) - er så tæt på at sætte mig i hjørnet og bare storetude.. Manden har taget over - men det går bare ikke. Hun skriger og skriger...  Orker det snart ikke mere... Har følelsen af at jeg har lysten til at opgive - selvom jeg elsker min datter helt op til  og tilbage igen..

Sådan har vores dreng også haft det når han skulle i seng. det stod på i en lille mdr. hvor vi kørte samme faste rutine hver aften. Nu ved jeg ikke om det er i forbindelse med barnet skal sove? For du kan godt få nogle fif til hvordan vi gjorde. Det hjalp i hvert fald, nu sover han i løbet af 5 min, hvor han falder i søvn i egen seng.

Men jeg vil sige tud hvis du føler du er ved det. Godt din mand tager hende så du kan få en pause.

Anmeld

23. juli 2011

Anonym trådstarter

Puller skriver:

Sådan har vores dreng også haft det når han skulle i seng. det stod på i en lille mdr. hvor vi kørte samme faste rutine hver aften. Nu ved jeg ikke om det er i forbindelse med barnet skal sove? For du kan godt få nogle fif til hvordan vi gjorde. Det hjalp i hvert fald, nu sover han i løbet af 5 min, hvor han falder i søvn i egen seng.

Men jeg vil sige tud hvis du føler du er ved det. Godt din mand tager hende så du kan få en pause.

Vil meget gerne have nogle fif - især til aftenrutine, føler jeg ikke gør det rigtigt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.