Hjælp søges vedr. middagsluren(e) !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juli 2011

Mor til Frederic og Freya

KittyGirl skriver:

Han sover fra kl. 19-6/7 stykker... men står senest op kl.7...

Han skal så godt nok starte i dagpleje (efter ferie) igen efter næste uge... så kunne jo godt lade hende om det?

vi har bare altid haft problemer med Lasses søvn, at han har sovet ujævnt og korte lure.. og derfor er jeg hunderæd for at vække ham før han vågner... for på et tidspunkt sov han 8-9 .. og så fra 11.30-12.30 .. og så ændrede han det til det han sover nu...

her valgte vores dp at tage formiddags luren fra ham da han var 8½ mdr... En god overgang måtte vi dog give ham en morfar sidst på dagen for at han havde energi nok til aftensmad...

Er sikker på hun nok skal ændre det, for hun kan jo næsten ikke tage nogen steder ellers.. Da det er om formiddagen de mødes, ude at gå ture osv.

Ved at de hos hende kommer ud at sove omkring kl 11.30, da de spiser middagsmad fra kl 10.45...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2011

Ryberg

Mor til Frederic skriver:

her valgte vores dp at tage formiddags luren fra ham da han var 8½ mdr... En god overgang måtte vi dog give ham en morfar sidst på dagen for at han havde energi nok til aftensmad...

Er sikker på hun nok skal ændre det, for hun kan jo næsten ikke tage nogen steder ellers.. Da det er om formiddagen de mødes, ude at gå ture osv.

Ved at de hos hende kommer ud at sove omkring kl 11.30, da de spiser middagsmad fra kl 10.45...

Ja.. og det er det jeg mener... men vi må se hvad dagpleje moderen vælger at gøre.. grunden til at jeg er urolig nu... er at før ferien sov han jo fra 8-9 og så først til middag, så der kunne hun jo godt nå at lave noget om formiddagen..

Er bange for det bliver en hård start for ham igen

Anmeld

23. juli 2011

Mor til Frederic og Freya

KittyGirl skriver:

Ja.. og det er det jeg mener... men vi må se hvad dagpleje moderen vælger at gøre.. grunden til at jeg er urolig nu... er at før ferien sov han jo fra 8-9 og så først til middag, så der kunne hun jo godt nå at lave noget om formiddagen..

Er bange for det bliver en hård start for ham igen

ja. tag en snak med dp og hør hende ad...

Det vil nok give lidt knas i hans rytme i starte i dp igen, men det går over igen. Det er bare peder svært når det står på.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.