Hmmm, hvor længe holder man ud ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.037 visninger
12 svar
0 synes godt om
23. juli 2011

Melanie-Marie

Nu er vi her igang med 9. gang, jeg har ikke rigtig nogen symptomer der kan bruges til noget og er lidt bange for at den heller ikke er der denne gang,... 

Vil jo bare så gerne være gravid og ha mig en lille bebs i mavsen..

Hvor længe har i andre været igang og hvordan holdte i det ud.??

Jeg prøver VIRKELIG at holde humøret højt og tænke " er den der ikke nu, er den der nok næste gang" det har jeg tænkt i 9 måneder nu, hvorfor dælen kommer den ikke...

Alle bliver gravide lige nu og render rundt og ser godt ud med deres dejlige store mavser, alle render rundt med barnevogne med små dejlige bebser i, sådan en vil jeg også være..

Måtte lige ud med lidt frustrationer, engang imellem bliver man lidt nedern over alt det her baby mus 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2011

ciliemil

Kender det godt.. godt nok er den kun 4 mdr, men det er rigtig svært for man ser alle med maver på eller barnevogn.. og alle ens venner ringer og fortæller at de skal have baby..

men hold da op hvor kan man blive skuffet når man får sin mens. var lige ved at tude sidste gang..

så kender dine følelser

Anmeld

23. juli 2011

Mira0911

Her er 2. gang tog det os 8 mdr... Hvis man tænker på at "nu skal den være der" så kan det godt udsætte det hele... Men nu er I jo snart nået grænsen til 1 år og kan jo gå til lægen og få hjælp... 

Anmeld

23. juli 2011

Ni-ko-li-ne

Men sådan tænker man jo fordi man altid har fået at vide at man nemt kunne blive gravid og derfor skulle huske prævention... Men sagen er jo den at det er SÅ tilfældigt! Der er SÅ mange ting der lige skal falde i hak! Lægerne siger at op mod 2 år er normalt... Det gør det jo så bare ikke lettere... Jeg krydser fingre for jer

Anmeld

23. juli 2011

Muffinmus

første gang 14 mdr, men det mistede vi, efter det prøvede vi yderligere 34 gange, altså 2 år, før jeg blev gravid med min søn:-)

Så, hold lidt ud endnu, det er det værd i længden

Anmeld

24. juli 2011

Melanie-Marie

ciliemil skriver:

Kender det godt.. godt nok er den kun 4 mdr, men det er rigtig svært for man ser alle med maver på eller barnevogn.. og alle ens venner ringer og fortæller at de skal have baby..

men hold da op hvor kan man blive skuffet når man får sin mens. var lige ved at tude sidste gang..

så kender dine følelser

Ja, det er nemlig rigtig svært, og ja, jeg har da også lyst til at tude hver gang, men det nytter bare ikke rigtig noget, det kommer der jo ingen baby af desværre 

Krydser også fingre for jer  

Anmeld

24. juli 2011

Melanie-Marie

Ni-ko-li-ne skriver:

Men sådan tænker man jo fordi man altid har fået at vide at man nemt kunne blive gravid og derfor skulle huske prævention... Men sagen er jo den at det er SÅ tilfældigt! Der er SÅ mange ting der lige skal falde i hak! Lægerne siger at op mod 2 år er normalt... Det gør det jo så bare ikke lettere... Jeg krydser fingre for jer

Tusind tak  

Anmeld

24. juli 2011

Melanie-Marie

MariaE skriver:

første gang 14 mdr, men det mistede vi, efter det prøvede vi yderligere 34 gange, altså 2 år, før jeg blev gravid med min søn:-)

Så, hold lidt ud endnu, det er det værd i længden

Eeeej så lang tid, det får jeg da helt ondt i maven af, men skal nok holde ud og holde ved

Anmeld

24. juli 2011

Kruse90

Jeg kender det alt for godt. Vi forsøgte i 12 måneder inden vi gik til lægen, der fandt vi ud af at det var sædkvaliteten den var gal med her.
Vi har nu været igang i over 2 år. Og skal forhåbelig igang med vores 2. forsøg i behandling her til august. Vi skal i gang med en gang ICSI mere.

Så kender det alt alt for godt

Held og lykke

Anmeld

24. juli 2011

o1Mutte

Vi rammer de 2 år den 21 okt. mener jeg det er :-(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.