Hvornår begyndte jeres mave at vokse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juli 2011

Hulubulu86

Hendemichelle skriver:

Ja, så er jeg vist disponeret for strækmærker - har i hvert fald nogle næsten usynlige nogle på hofterne, fra da de begyndte at vokse i sin tid 

Jeg har også på hofter/lår fra da jeg var teenager, gik fra at være klassens mindste pige til klassens højeste på en nat nærmest.

Men jeg har altså ikke fået strækmærker på maven endnu, jeg er 38+1 i dag. Det kan selvfølgelig godt være at de når at dukke op, er jo ikke til at vide, men tror det ikke (er optimist).

Min mor fik også på hofter/lår da hun var ung og efter 3 børn (den sidste var en ordentlig basse) har hun stadig en helt fin mave uden strækmærker.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2011

Hendemichelle

Dubai skriver:

Jeg har også på hofter/lår fra da jeg var teenager, gik fra at være klassens mindste pige til klassens højeste på en nat nærmest.

Men jeg har altså ikke fået strækmærker på maven endnu, jeg er 38+1 i dag. Det kan selvfølgelig godt være at de når at dukke op, er jo ikke til at vide, men tror det ikke (er optimist).

Min mor fik også på hofter/lår da hun var ung og efter 3 børn (den sidste var en ordentlig basse) har hun stadig en helt fin mave uden strækmærker.

Åh tak, du har jo lige redet min dag 

Anmeld

23. juli 2011

Hulubulu86

Hendemichelle skriver:

Åh, jeg kan se tydelig forskel, haha. Og jeg kan mærke det på tøjet også. Men tror også oppustethed har en del at sige - det starter bare fra jeg vågner 

Hehe, man ser ofte ting meget hurtigt selv .

Du ser i hvert fald fin ud nu, og er sikker på at du er endnu flottere om 10 uger

Anmeld

23. juli 2011

Hendemichelle

Hehe, man ser ofte ting meget hurtigt selv .

Du ser i hvert fald fin ud nu, og er sikker på at du er endnu flottere om 10 uger

Ja, eller man TROR man kan se det selv, hehe 

Min kæreste er nu rørerende enig - gad vide om det er for at slippe for et anfald af graviditetshormoner? 

Anmeld

23. juli 2011

Mettefpigen

Min mave begyndte at vokse omkring 11 uge... Også voksede den stille og roligt... Er i uge 32 nu

Kan lige smide nogle billeder med....

Fra uge 11, 18,23,25,28,30,32....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. juli 2011

Lou87

Min største forskel var fra 4. til 5. mdr.. så der vil jeg sige man rigtig ku begynde og se det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.