Hvornår begyndte jeres mave at vokse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.379 visninger
15 svar
0 synes godt om
23. juli 2011

Hendemichelle

Ja, for jeg tænker at jeg bliver ENORM så hurtigt som min vokser:

Her er lige 2 billeder taget med ca. 5 ugers mellemrum

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2011

Tona

Ja, for jeg tænker at jeg bliver ENORM så hurtigt som min vokser:

Her er lige 2 billeder taget med ca. 5 ugers mellemrum

Da jeg var i uge 6 købte jeg nye jeans, da jeg ikke kunne lyne de gamle mere. I uge 11 fik jeg ventetøj og det var vitterligt nødvendigt. Sådan fortsatte min mave så med at vokse vildt, indtil 3 trimester hvor det så faktisk stod stille i lang tid hvor jeg egentlig havde en mave der ikke var blandt de største, fordi den ikke havde vokset videre. Altså havde det udlignet sig lidt. Så det var kun i begyndelsen den virkede enorm fordi den bare begyndte at vokse hurtigt.

Det var først da jeg gik over tid at maven så virkelig begyndte at vokse vildt igen

Så det kan også være at du bare er en af dem som vokser hurtigt i starten

Anmeld

23. juli 2011

Tona

Men fiiin babymave du har

Anmeld

23. juli 2011

Hendemichelle

Amandas-mor skriver:

Men fiiin babymave du har

Tak 

Hvordan ser det ud med strækmærker så? Hvis man må spørge altså.. For tænker at hvis den vokser fra start, så undgår man dem lidt? 

Anmeld

23. juli 2011

Hulubulu86

Jeg synes nu ikke jeg kan se den store forskel på de to billeder  

I begyndelsen er det jo oftest bare lidt oppustethed mere end en ''baby-mave'', så man kan ikke rigtig regne med at man bliver stor alt efter hvordan maven ser ud så tidligt

Min begyndte først rigtig at vokse omkring 27-28 uge

Anmeld

23. juli 2011

Filippa & Liva

Her tog det en evighed før maven begyndte at vokse ... Jeg var flad som en pandekage og først omkring uge 20 begyndte maven at vokse. Sidenhen er det så også gået stærkt med vokseriet.

Anmeld

23. juli 2011

Tona

Hendemichelle skriver:

Tak 

Hvordan ser det ud med strækmærker så? Hvis man må spørge altså.. For tænker at hvis den vokser fra start, så undgår man dem lidt? 

Altså for mit vedkommende, så havde jeg overhovedet ingen strækmærker hele vejen igennem. Jeg fik dem først da jeg gik over tid og hun virkelig blev stor inden i maven.

Men jeg fik at vide på sygehuset at det der afgører om du får strækmærker eller ej er hvordan din hud er. Noget med at nogens hud er bedre til at give sig end andres hud og det er det der gør det. Så jeg ved ikke om det har noget med det andet at gøre

Anmeld

23. juli 2011

Mira0911

Min begyndte at vokse ret tidligt... Er også 2. gangs gravid... 

https://www.baby.dk/debat/87397pi1/uge-7/blyp-65-og-julie-med----.aspx#GoToMessage

Anmeld

23. juli 2011

Hendemichelle

Dubai skriver:

Jeg synes nu ikke jeg kan se den store forskel på de to billeder  

I begyndelsen er det jo oftest bare lidt oppustethed mere end en ''baby-mave'', så man kan ikke rigtig regne med at man bliver stor alt efter hvordan maven ser ud så tidligt

Min begyndte først rigtig at vokse omkring 27-28 uge

Åh, jeg kan se tydelig forskel, haha. Og jeg kan mærke det på tøjet også. Men tror også oppustethed har en del at sige - det starter bare fra jeg vågner 

Anmeld

23. juli 2011

Hendemichelle

Amandas-mor skriver:

Altså for mit vedkommende, så havde jeg overhovedet ingen strækmærker hele vejen igennem. Jeg fik dem først da jeg gik over tid og hun virkelig blev stor inden i maven.

Men jeg fik at vide på sygehuset at det der afgører om du får strækmærker eller ej er hvordan din hud er. Noget med at nogens hud er bedre til at give sig end andres hud og det er det der gør det. Så jeg ved ikke om det har noget med det andet at gøre

Ja, så er jeg vist disponeret for strækmærker - har i hvert fald nogle næsten usynlige nogle på hofterne, fra da de begyndte at vokse i sin tid 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.