Jeg er i tvivl... hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.402 visninger
23 svar
0 synes godt om
23. juli 2011

metski83

Ved ikke hvornår jeg skal regne med at min mens kommer, så aner ikke hvornår jeg skal teste.

Sidste gang gik der lidt over 5 uger mellem mine mens. Da jeg var på P-piller, gik der jo 4 uger, som normalt.

Så nu ved jeg egentlig ikke hvad jeg skal regne med, mht. min cyklus. For jeg har bare tænkt 4 uger, fordi sådan plejede det at være. Men når der sidst gik lidt over 5 uger imellem, hvad skal jeg så regne med ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2011

**Ønskebabyen

Hvornår stoppede du på p-piller? Hvis du kun har haft en mens siden, så kan du jo i teorien ikke helt regne med hvornår den kommer :-(

Anmeld

23. juli 2011

metski83

Mille89 skriver:

Hvornår stoppede du på p-piller? Hvis du kun har haft en mens siden, så kan du jo i teorien ikke helt regne med hvornår den kommer :-(

Jeg stoppede for et halvt år siden.

De første 3 måneder kom min mens præcis, som hvis jeg stadig havde spist p piller (Min krop var nok stadig styret af dem)

Måneden efter 3 dage over tid

Sidste måned havde jeg en cyklus lidt ov er 5 uger'

Lige nu er der gået 4 uger og 5 dage

Anmeld

23. juli 2011

Nettemor

vent et par dage og så test

Anmeld

23. juli 2011

**Ønskebabyen

metski83 skriver:

Jeg stoppede for et halvt år siden.

De første 3 måneder kom min mens præcis, som hvis jeg stadig havde spist p piller (Min krop var nok stadig styret af dem)

Måneden efter 3 dage over tid

Sidste måned havde jeg en cyklus lidt ov er 5 uger'

Lige nu er der gået 4 uger og 5 dage

Ja så er det jo svært at sige hvornår den egentlig vil komme, da den har været uregelmæssig de sidste to gange..

Anmeld

23. juli 2011

metski83

nettemor skriver:

vent et par dage og så test

Ja der er nok ikke andet for. For hvis jeg tester nu, kan den jo være negativ, men om nogle dage positiv.

Anmeld

23. juli 2011

metski83

Mille89 skriver:

Ja så er det jo svært at sige hvornår den egentlig vil komme, da den har været uregelmæssig de sidste to gange..

Syntes det er svært, for kunne i princippet teste i dga, og den kunne være negativ.

Eller kunne teste i næste uge, og måske ville den så være positiv.

Anmeld

23. juli 2011

Nettemor

metski83 skriver:

Ja der er nok ikke andet for. For hvis jeg tester nu, kan den jo være negativ, men om nogle dage positiv.

ja lige præcis. men du kan jo også vælge at teste nu og igen om et par dage...  men så kan du jo som sagt ikke være 100% sikker på det hvis testen siger negativt..

Anmeld

23. juli 2011

metski83

nettemor skriver:

ja lige præcis. men du kan jo også vælge at teste nu og igen om et par dage...  men så kan du jo som sagt ikke være 100% sikker på det hvis testen siger negativt..

Det er rigtigt. Jeg må vente og så

Anmeld

23. juli 2011

Mauser.

Jeg tror at din egen cyklus er lidt længere end når du er på p piller så (: det var min også. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.