What to do? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

420 visninger
9 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. juli 2011

Anonym trådstarter

Hej alle I dejlige mennesker

Jeg har måske lige et spørgsmål eller to... ellers vil jeg bare gerne dele mine sidste ugers frustationer med nogen.

Jeg havde testdag i går, men testene der er blevet taget den sidste uges tid, har alle været negative... øv bøv! Men min mens er ikke kommet endnu. Jeg er ikke gået over tiden de sidste 3 år og min mens har været forbløffende regelmæssig, så forstår det ikke helt. Jeg har dog (dette kan godt lyde lidt ækelt) en smule brunlig udflåd på papiret, når jeg har været ude og tisse. 

Har haft en del smerter i underlivet den sidste uge til halvanden.  Har aldrig haft det sådan før.. Forstår intet. Ved tankerne kan påvirke kroppen og derfor prøver jeg også at lade være med at ligge noget i det, selvom det er meget svært.

Er der andre der har oplevet lign.?

Skal til lægen onsdag, så håber om ikke andet, at jeg kan få ro i sjælen og "komme videre" -hvis I forstår!?

Tak fordi I tog jer tid til at læse dette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2011

Anonym trådstarter

Er en del frustreret efterhånden

Slet ikke nogen, der har prøvet noget der minder om??? Eller evt. kunne give nogle råd?

Alt bliver taget imod med kyshånd

Anmeld

23. juli 2011

metski83

Det er ikke for at skuffe dig, men har prøvet det samme efter regelmæssig mens, og pludselig gik jeg over tid.

Testede og den var negativ

Så kom der brunligt udflåd og så kom der mens.

Håber for dig at den bliver positiv Den kan jo godt ske endnu.

Anmeld

23. juli 2011

**Ønskebabyen

Jeg havde brunlig udflåd dagen før min mens sidste gang.. Så vent et par dage og se om ikke de sker noget. Ellers så tag en ny test

Anmeld

23. juli 2011

Anonym trådstarter

metski83 skriver:

Det er ikke for at skuffe dig, men har prøvet det samme efter regelmæssig mens, og pludselig gik jeg over tid.

Testede og den var negativ

Så kom der brunligt udflåd og så kom der mens.

Håber for dig at den bliver positiv Den kan jo godt ske endnu.

Tusinde tak for svaret

Ja, det er også det jeg regner med vil ske... men det er bare uvisheden... iiih, det er det rene tortur

Hvis mens nu bare ville komme, når der nu ikke komme to dejlige streger på testen, så man ikke skal gå i uvished og blive "skør i hovedet"...

Anmeld

23. juli 2011

Anonym trådstarter

Jeg havde brunlig udflåd dagen før min mens sidste gang.. Så vent et par dage og se om ikke de sker noget. Ellers så tag en ny test

Tusinde tak for svaret

Jeg plejer også at have brunligt udflåd et par dage inden min mens, men denne gang er det bare minimalt og det har jeg aldrig prøvet før...

Anmeld

23. juli 2011

metski83

Anonym skriver:

Tusinde tak for svaret

Ja, det er også det jeg regner med vil ske... men det er bare uvisheden... iiih, det er det rene tortur

Hvis mens nu bare ville komme, når der nu ikke komme to dejlige streger på testen, så man ikke skal gå i uvished og blive "skør i hovedet"...

Ja det er nemlig ren tortur..

Man tænker bare, at hvis den alligevel ikke er der, hvorfor kommer mens så ikke bare.

Ventetiden og uvisheden er ulidelig

Anmeld

23. juli 2011

Anonym trådstarter

Ja det er nemlig ren tortur..

Man tænker bare, at hvis den alligevel ikke er der, hvorfor kommer mens så ikke bare.

Ventetiden og uvisheden er ulidelig

Det er skrækkeligt

Masser af varme tanker og  til at to skønne streger også snart kommer til jer

Anmeld

23. juli 2011

metski83

Anonym skriver:

Det er skrækkeligt

Masser af varme tanker og  til at to skønne streger også snart kommer til jer

Tak og i lige måde

Anmeld

26. juli 2011

Anonym trådstarter

Opdatering!

Den var der desværre heller ikke denne gang, så vi prøver igen... suk!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.