Ny klippet familie...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

260 visninger
5 svar
0 synes godt om
22. december 2008

mor til en del

Så er der klippet til jul, selv den yngste datteren fik en tur med saksen.
Farmand ville godt at Cilas fik en tur med trimmeren, men ikke denne gang, han har de yndigste fine hvide krøller, men hver gang jeg klipper ham bliver der færrer og færrer, så jeg værner om de sidste.

Imorgen skal børnenes farfar besøges på plejehjemmet, og så er vi vist klar til jul......

Lisbeth.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2008

Loggidut

årrrrhhh...hvor er i heldige...jeg mangler stadig alt rengøringen....suk!

Anmeld

22. december 2008

mor til en del

Loggidut skriver:

årrrrhhh...hvor er i heldige...jeg mangler stadig alt rengøringen....suk!

rengøring, nej den gemmer jeg til efter jul, okay, støvet skal måske flyttes, men det er altså ikke der jeg gider bruge min energi.
Det er vel et par år siden at jeg blev enig med mig selv om at rengøring er noget opreklameret skidt.., selvfølgelig gør jeg rent, men det er dagligt at jeg lige ordner et eller andet, og en enkelt gang imellem bliver alle gulvene vasket på en gang, eller alle dørkarme vasket af... men det bliver når jeg har tid, og ikke når kalenderen siger at jeg burde......

Vi skal have gæster både d.25 og d.26. men de må tage det som det er...jeg går faktisk mere op i oprydning end rengøring....

Anmeld

22. december 2008

linemus

Rengøring... jul.. hvad snakker I om???

Anmeld

22. december 2008

Loggidut

Mor til en del skriver:

rengøring, nej den gemmer jeg til efter jul, okay, støvet skal måske flyttes, men det er altså ikke der jeg gider bruge min energi.
Det er vel et par år siden at jeg blev enig med mig selv om at rengøring er noget opreklameret skidt.., selvfølgelig gør jeg rent, men det er dagligt at jeg lige ordner et eller andet, og en enkelt gang imellem bliver alle gulvene vasket på en gang, eller alle dørkarme vasket af... men det bliver når jeg har tid, og ikke når kalenderen siger at jeg burde......

Vi skal have gæster både d.25 og d.26. men de må tage det som det er...jeg går faktisk mere op i oprydning end rengøring....

enig enig enig

Anmeld

22. december 2008

ivfmarie

linemus skriver:

Rengøring... jul.. hvad snakker I om???

Rengøringen er sparet væk i år hos os ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.