i 1½ stiv time.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

321 visninger
4 svar
0 synes godt om
22. december 2008

Loggidut

har Tif vandret fra køkken til gang...med hendes barnevogn, en ting hun lige i dag har fundet ud af hun kunne, så jeg alierede mig med CHR som satte sig i gangen, og hver gang hun endte ved den ene af os, vendte vi hende...så frem og tilbage frem og tilbage, i 1½ time...kors hun må være træt i de små ben, men ikke på vilkår om hun ville stoppe, ændre kurs, eller lave andet...

nu håber jeg så bare på hun bliver så hardcore at hun tør slippe vognen, og stavre lidt rundt selv!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2008

mor til en del

Sådan startede Cilas også, dog ikke med barnevogn, men med hans Brio gåvogn, tre dage senere var han selvgående.....måske er Tif klar til en tur omkring juletræetselvgående....

Lisbeth.

Anmeld

22. december 2008

Loggidut

ahhhhh...du er så sød, lige det jeg gerne vil høre...nu var vi ved IVF i går, og det begynder godt nok at gå mig på at den unge mener hun bor med gorillaer...for det er måden hun jumper på...som en vaske ægte abe! Så jeg håber virkelig du har ret...jeg trænger så meget til hun tager en vandretur!

Anmeld

22. december 2008

Loggidut

ja det jeg så ville sige med iVF var self at det var hårdt at se hvordan de andre stavrede omkring....

Anmeld

22. december 2008

Nadi

Selvfølgelig gør hun det!! Der gik ikke længe fra at Oliver gik lige ud med vognen til han selv gik og nu kan han både bakke og ændre kurs med vognen Og hvis Tif bare ligner hendes mor lidt så er hun hardcore

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.