Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MorTilMaja skriver: hej Mig og min datter er os klar men er der nogle a de små der har samme alder ? min datter er nemlig kun 7 måneder
hej
Mig og min datter er os klar men er der nogle a de små der har samme alder ? min datter er nemlig kun 7 måneder
Det ved jeg faktisk ikke.. Vi har aftalt og mødes ved en af de andre på fredag,, Skriver lige til hende.. Jeg har ingen børn ENDNU.. Men tror de andre tager deres børn med..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
okey det iorden der kan vi desværre ik Men håber vi kan finde en anden dag så Håber det sker for dig! Der ik noget bedre end a være mor.
MorTilMaja skriver: okey det iorden der kan vi desværre ik Men håber vi kan finde en anden dag så Håber det sker for dig! Der ik noget bedre end a være mor.
Okay .. Jeg kan også spørge de andre hva dage de ellers kan.. Hvad passer dig?? Ja jeg håber også det snart lykkes
Onsdag tror jeg godt vi kan Jaa krydser fingere for dig
MorTilMaja skriver: Onsdag tror jeg godt vi kan Jaa krydser fingere for dig
Okay jeg siger det til de andre Hvis de kan.. Skal nok skrive til dig..
Tak..
super lyder godt!
Ihh, hvor hyggeligt, det vil jeg også gerne være med til Men måske en anden gang hvor vi kan være hos mig, da min mand har bilen om dagen og vi lige er flyttet til Storvorde...
Min datter er 20 måneder
Camulla skriver: Ihh, hvor hyggeligt, det vil jeg også gerne være med til Men måske en anden gang hvor vi kan være hos mig, da min mand har bilen om dagen og vi lige er flyttet til Storvorde...
Ih hvor hyggeligt Hvor i storvorde bor du ? Jeg kommer derude fra Så kender området..
Mirjam123 skriver: Min datter er 20 måneder
Hvad siger du til jeg opretter en gruppe på facebook så kan vi skrive sammen nemmere ?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128