Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Camulla skriver: Ihh, hvor hyggeligt, det vil jeg også gerne være med til Men måske en anden gang hvor vi kan være hos mig, da min mand har bilen om dagen og vi lige er flyttet til Storvorde...
Ihh, hvor hyggeligt, det vil jeg også gerne være med til Men måske en anden gang hvor vi kan være hos mig, da min mand har bilen om dagen og vi lige er flyttet til Storvorde...
Hvad siger du til jeg opretter en gruppe på facebook så kan vi skrive sammen nemmere ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Eller hov laver da en privat klub herinde.. viste jeg ikk man kunne
MorTilMaja skriver: okey det iorden der kan vi desværre ik Men håber vi kan finde en anden dag så Håber det sker for dig! Der ik noget bedre end a være mor.
okey det iorden der kan vi desværre ik Men håber vi kan finde en anden dag så Håber det sker for dig! Der ik noget bedre end a være mor.
AalborgPigen skriver: Hvad siger du til jeg opretter en gruppe på facebook så kan vi skrive sammen nemmere ?
Gerne du kan tilføje mig på fb eller det kan i Mirjam Bødker Pedersen
Jeg vil også meget gerne med en anden dag hvis det er.. Jeg kan nemlig ikke fredag..
Jeg er selv gravid, og bor i Vrå (ca 30 minutters kørsel fra Aalborg)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128