Lidt mere grød!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juli 2011

Mettemus

AnneBJ skriver:

Og hvordan var det med det pulvergrød Mette? Var det noget med Jens er skideklog på det område, og hholder på ét bestemt mærke?

Den anden dag havde de VOLD billig nestlé grødpulver og mos i Bilka, men jeg turde ikke købe det, fordi jeg tænkte på dig, og ikke kunne huske hvad der var godt/skidt...!

Jens godkender Beuvais og til dels Semper (mest deres glas). Nestlés produkter er kunstigt sødet med vanilie. Så kan man så tage stilling til om det er noget man ønsker eller ej. Det er jo ikke som sådan usundt, men det giver en kunstig sød smag til produkter der ellers ikke behøver at være søde.

Vi køber Beuvais pulvergrød. Jeg synes godt nok stadig det med frugt smager ret sødt, men så får han grøntsagsmos uden frugt til aften som han spiser uden problemer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2011

Mettemus

Carina87 skriver:

Er det ikke også fint nok? Altså borset fra at der ikke er klumper i, men det får han jo til aftensmad. Fred være med det! Her får han også pulvergrød ind i mellem når det skal gå rigtig stærkt!

Jo jeg har i hvert fald bestemt at pulvergrød til middag er ok og så får han grøntsagsmos til aften som vi selv laver - det må være nok I går spiste han næsten en hel kogt gulerod bare ved at sidde og gnave i den. Det var stort

Anmeld

24. juli 2011

AnneBJ

Mettemus skriver:

Jens godkender Beuvais og til dels Semper (mest deres glas). Nestlés produkter er kunstigt sødet med vanilie. Så kan man så tage stilling til om det er noget man ønsker eller ej. Det er jo ikke som sådan usundt, men det giver en kunstig sød smag til produkter der ellers ikke behøver at være søde.

Vi køber Beuvais pulvergrød. Jeg synes godt nok stadig det med frugt smager ret sødt, men så får han grøntsagsmos uden frugt til aften som han spiser uden problemer

Tak for det! Så havde min "amme"-hjerne alligevel fat i noget

Anmeld

24. juli 2011

CA

Mettemus skriver:

Øv - og her gik jeg og troede at semper var godt
Hvad med hipp??

Anmeld

24. juli 2011

Mettemus

Carina87 skriver:

Øv - og her gik jeg og troede at semper var godt
Hvad med hipp??

Det er også godt. Sempers glas er også fine, men deres grød er lissom Nestlés sødet med vanilie. Det er jo som sagt ikke usundt, men måske unødvendigt?

Nestlés glas er også dem (i hvert fald ud fra det udvalg vi har læst os igennem) med størst mængde af raffineret sukker - frugtsukker godt nok, men rent frugtsukker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.