Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ja så er der kun 5 dage tilbage, uuuh jeg håber den bliver væk, laaaaangt væk..
synes mine spisevaner har ændret sig, kan mærke jeg er sulten men har overhovedet ikke lyst til mad, og jeg tisser okay mange gange om dagen, det kan også bare være hjernen og kroppen der spiller mig et puds..
men den må sørme gerne være der denne gang, dette er 9. gang..
KOM BABY SPIRRE
for alle jer andre der snart skal teste og siger tillykke til dem der har fået positive teste denne måned
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Melanie-Marie skriver: ja så er der kun 5 dage tilbage, uuuh jeg håber den bliver væk, laaaaangt væk.. synes mine spisevaner har ændret sig, kan mærke jeg er sulten men har overhovedet ikke lyst til mad, og jeg tisser okay mange gange om dagen, det kan også bare være hjernen og kroppen der spiller mig et puds.. men den må sørme gerne være der denne gang, dette er 9. gang.. KOM BABY SPIRRE for alle jer andre der snart skal teste og siger tillykke til dem der har fået positive teste denne måned
jeg for dig ven
Tusind tak
og tillykke med den lille spire, hvor er du heldig, og hvor må du være glad, held og lykke med det ihvertfald
LotteN skriver: uhhh hvor spændende.... alt hvad jeg kan og håber på den bliver væk
uhhh hvor spændende.... alt hvad jeg kan og håber på den bliver væk
Tusind tak, dejligt med lidt opmundring
Melanie-Marie skriver: Tusind tak og tillykke med den lille spire, hvor er du heldig, og hvor må du være glad, held og lykke med det ihvertfald
tusind tak jeg er så lykkelig... glæder mig til at jeg kan fortælle manden det, når han kommer hjem den 20. aug. fra Afghanistan...Han har været effektiv, da han var hjemme på sin orlov...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128