Eksperthjælp: Spontan abort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.192 visninger
0 svar
0 synes godt om
23. juli 2011

Charlotte Grumme

"Spontan abort"

Hej

Jeg har lige aboteret mine børn, og jeg forstår ikke rigtig grunden, hvor opstår sådan sportan abort?

Jeg var 8-9 uger henne, og blev i dag, efter en svær graviditet med blødning bekræftet i at der ikek længere var noget.

I starten steg mine tal, og nu, er det hele bare væk??

Hvornår kan man starte på et nyt projekt?, min livmoderhals stod lidt åben skal vi vente eller kan vi starte når jeg er holdt med at bløde?

Hilsen den triste mor og far

Charlottes svar

Kære triste mor og far.

Det gør mig ondt for jer at I har mistet jeres børn.

Der kan være flere grunde til at man får en spontan abort, og det kan være rigtig svært at pege på én grund.

Der er masser af kvinder der oplever både en og to spontane ufrivillige aborter, UDEN at det behøver at betyde at man ikke senere kan blive gravid igen. Jeg tror, når du skriver at din graviditet, allerede fra starten var besværlig og at du blødte, at der simpelthen har været noget galt lige fra starter. Og det er tit grunden, naturen ordner og sortere det fra som der er noget i vejen med. Og det betyder IKKE at der er noget i vejen med den næste graviditet. Jeg vil anbefale jer at vente med at prøve at blive gravide igen, til din blødning er ophørt og til at du har haft den første menstruation igen, så dit system så at sige, er tilbage til normalen igen.

Held og lykke med projektet, håber I kan bruge mit svar, ellers er I naturligvis velkommen til at skrive igen, varme hilsner Charlotte, www.grumme.dk

En kvinde/familie der mister et barn – hvad enten det sker før eller efter fødslen – bliver ramt af et tab der implicerer alle lag af personligheden, parforholdet og troen på fremtiden.Charlotte tilbyder at give erfaren og kvalificeret støtte til at bearbejde de vanskelige følelser der er knyttet til alle tab – og især når det er et barn man mister.

Se Charlottes hjemmeside: Grumme.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.