Hvorfor sker der ikke noget:'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

654 visninger
4 svar
0 synes godt om
22. juli 2011

missml

Hvorfor sker der ik noget??! - jeg er den eneste i flokken der ik har fået børn endnu og vi har prøvet i 10mdr! Jeg ved at jeg "ik må tænke for meget på det, men samtidig skal tro på det for at der sker noget" at man med fordel kan ligge oppe med enden efter sex, ikke drikke for meget alkohol eller kaffe, motionere og bla bla bla - alle har gode råd og jeg gør det hele, men der sker bare ikke noget nogen der har prøvet det samme - og hvad hjalp/hvor længe gik der og hvad hjalp jer med at takle det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2011

Tanja-Josefine

Hai Jeg kender til den følelse det er are så hårdt.. Men det lykkedes for os tilsidst..  Jeg startede ud med at tænke alt for meget på det så der skete ikke noget i rigtig lang tid og jeg blev mere og mere deprameret for hver gang jeg tog gravilitets testen til sidst blev  min ekskæreste og jeg enige om at lave en aftale om at hvis det skete så skete det og hvis ikke så skete det ikke. Vi ville nok gå til lægen på et tidspunkt og blive tjekket i hoved og røv. 

Så vi levede bare en helt normal tilværelse hvor vi ikke kæmpede for at blive gravid og havde ingen bekrymringer. ca 2 måneder efter blev jeg gravid. jeg ved ikke om vi bare var heldige men det lykkedes...

Jeg håber at det snart vil lykkes for jer...

Anmeld

24. juli 2011

baby012

er du og partner blevet undersøgt for om der måske kan være noget galt med en a jer ?  

Anmeld

24. juli 2011

Bunty

Jeg har også været der og er fuldkommen enig med Tanja-Josefine!

Da vi i sin tid gik igang med PB #1, var jeg også meget utålmodig og ventetid og uvished var ved at æde mig op indenfra. Men det hjælper at flytte fokus ... Nyd din dejlige kæreste/mand og at I har tiden for jer selv, læg babytankerne på hylden i en periode og grib chancen for at feste igennem og drikke hjernen ud, hvis det er det du har lyst til og brug for! Hvem ved ... Måske bliver det sidste gang i et pæææææææææænt langt stykke tid?

Efter jeg begyndte at tage det mere roligt, gik der også kun et par måneder før der var gevinst  Har et par veninder, der har været det samme igennem og det har også virket hos dem.

Ventetiden op til den positive test, man drømmer om, er noget fanden har skabt og det bliver ikke nemmere ved 2., 3. eller sågar 4. graviditet, hvis du spørger mig ...

Stort medfølende fra Christina, der bestemt heller ikke tackler uvished særlig godt!

Anmeld

25. juli 2011

Nessie

Psyken spiller meget mere ind, end man egentlig lige tror. Så slap af og tænk på noget andet, hvis det er muligt.

Brug evt. ægløsningstest, så du er sikker på at ramme de rigtige dage, og ellers nyd livet og hinanden.

Du behøver ikke at ligge med enden i vejret bagefter, sæden løber ikke hurtigere af den grund. I princippet kunne du gå ud og danse tango bagefter, og den rette sædcelle skulle nok finde vej til ægge alligevel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.