kan baby ha overlevet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2011

baby012

mortilemely skriver:

der kom en kæmpe skylle ud med klumper i, 

og blødte 2 dage efter.

ved det med at man bare skal op på hesten, det blir bare aldrig det samme barn 

så er der nok desværre ikke noget at gøre :/ 

prøv igen om nogen ugers tid når underlivet lige bliver sig selv igen og klar til et nyt barn.. 

nej det bliver det ikke, men det er der nok ikke noget at gøre ved  

håber det bedste for jer .. håber snart du står med en ny posetiv test i håneden 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2011

Mumto3

mortilemely skriver:

det var en medicinsk abort som jeg fik foretaget 5+5 

tak for jeres svar. har stadig den inde i hovedet med  at det bare er hgc tallet. men kan alligevel ikke lade vær med at håbe

Undskyld, er det af at måtte skuffe dig, men hvis du surfer lidt rundt på nettet og læser om medicinsk abort, så vil du se at der ikke er nogen chance overhoved. Det første medicin du indtager i forbindelsen med aborten giver fosterskade, og derfor er det udelukket at man kan gennemføre en graviditet, hvis man skulle gå hen og fortryde. Jeg har selv lige været der! -og fik en god men skræmmende snak med en vagtlæge i lørdags. (han tog sig god tid og snakkede med mig i 45 min! -jeg fik helt dårlig samvittighed over for alle de andre der også sad og ventede).

Jeg kan desværre ikke give dig trøst eller opbakning, jeg er selv i følelsesmæssigt kaos. Men jeg forstår dig!!! Noget så inderlig indlerligt godt! Det er ubæreligt og ulideligt.

Håber det bedste for dig!!!

Anmeld

22. juli 2011

mortilemely

nej desværre.. men mange gange tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.