kan baby ha overlevet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.064 visninger
12 svar
0 synes godt om
22. juli 2011

mortilemely

da jeg var til efterkontrol sagde scanneren at han intet ku sige med sikkerhed pga blodklumper oppe i mig gjorde det besværligt at se.

jeg har inderligt fortrudt aborten, og nu han sagde han ikke var helt sikker, ville jeg prøve at tage en test. har taget 2 og de er svagt positive - dog mere synlige end da jeg testede inden aborten .

er der nogen chance for at baby har overlevet ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

mortilemely skriver:

da jeg var til efterkontrol sagde scanneren at han intet ku sige med sikkerhed pga blodklumper oppe i mig gjorde det besværligt at se.

jeg har inderligt fortrudt aborten, og nu han sagde han ikke var helt sikker, ville jeg prøve at tage en test. har taget 2 og de er svagt positive - dog mere synlige end da jeg testede inden aborten .

Det er svært at sige. Der er mange der kan teste positivt længe efter en abort. 

Anmeld

22. juli 2011

Kofoed.

Den er svær, tror der skal to blodprøver til for at se hvordan dit homontal ændre sig..

Anmeld

22. juli 2011

Muffin_girl

Kan kun anbefale en blodprøve ..  

Anmeld

22. juli 2011

Miss T

mortilemely skriver:

Eller også er det hcg hormonet der giver udslag.. Svært at sige.. Der er jo nok ikke noget andet at gøre end at vente et stykke tid og så få taget en blodprøve hos lægen evt.

Anmeld

22. juli 2011

tinasmor

Der kan stadigvæk være hcg i blodet i lang tid efter en abort. Jo længere henne du var, jo længere tid er hcg om at komme ned unden 2. Derfor kan du desværre godt teste postiv et stykke tid selv om baby er gået til.

Håber udfaldet er som du håber på.

Anmeld

22. juli 2011

baby012

ikke for at tage modet fra dig, og håber den bette har overlevet.. MEN man kan sagtens teste posetivt også mere tydeligt end den var før . det eneste du kan gøre er at få taget en blodprøve, og se om hcg tallet er på vej ned eller op.. 

medicinsk eller kirorisk abort ?? 

Anmeld

22. juli 2011

mortilemely

det var en medicinsk abort som jeg fik foretaget 5+5 

tak for jeres svar. har stadig den inde i hovedet med  at det bare er hgc tallet. men kan alligevel ikke lade vær med at håbe

Anmeld

22. juli 2011

baby012

mortilemely skriver:

det var en medicinsk abort som jeg fik foretaget 5+5 

tak for jeres svar. har stadig den inde i hovedet med  at det bare er hgc tallet. men kan alligevel ikke lade vær med at håbe

hmm. har du blødt i klumper ? for så er der nok ikke noget at gøre, men har der ikke været ret meget blod og sådan, så er der nok en vhance for at det alligevel er "gået galt med aborten"

men ellers må i jo bare prøve igen om 10 - 12 ugers tid .. (mener jeg men skal vente)

Anmeld

22. juli 2011

mortilemely

hmm. har du blødt i klumper ? for så er der nok ikke noget at gøre, men har der ikke været ret meget blod og sådan, så er der nok en vhance for at det alligevel er "gået galt med aborten"

men ellers må i jo bare prøve igen om 10 - 12 ugers tid .. (mener jeg men skal vente)

der kom en kæmpe skylle ud med klumper i, 

og blødte 2 dage efter.

ved det med at man bare skal op på hesten, det blir bare aldrig det samme barn 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.